مفاهیم تیزر تبلیغاتی

hnoorollah 4 ماه پیش

تیزر تبلیغاتی در نوع خود ، شاید بیشتر در زمینه رویدادهای ورزشی شناخته شوند ، جایی که این "پیش درآمد" های کوتاه برای تبلیغات گسترده تر در نسخه آزمایشگاهی آزمایشگاهی در مقابل مخاطبان زیادی نمایش داده می شود. برخی از برجسته ترین نمونه ها تبلیغات سالانه Super Bowl هستند که برای ایجاد علاقه و کنجکاوی حتی قبل از رونمایی از تبلیغ اصلی در روز بازی طراحی شده اند. تبلیغ کنندگان باید مراقب این نوع تبلیغات باشند تا به وعده های اعلام شده توسط تیزر عمل کنند. در غیر این صورت ، به جای پرچ شدن ، بینندگان احساس فریبندگی می کنند و ممکن است واکنش منفی ایجاد کند.

چرا تبلیغات خوب کار می کند؟

بعضی ها می گویند ما تحت تاثیر تبلیغات نیستیم و اصولا تبلیغات کار بیهوده است. من بدون تبلیغات محصولم را می فروشم، من بدون تبلیغات خدماتم را ارائه می دهم به علت اینکه من محصولم درجه یک هست و خدماتم عالی هست. اشتباه در همین جاست، شمایی که دارای یک محصول عالی هستید و خدمات قابل توجهی را ارائه میدهید اگر به درستی وارد چرخه ی تبلیغات شوید می توانید چندین برابر الان فروش بیشتری داشته باشید، چون مردم بیشتری با شما آشنا شده اند و از محصولاتتون رضایت کامل داشته اند.

برای کسانی که در بازاریابی هستند، شنیدن این یک چیز آشنا است. من اغلب با اشاره به اینکه شرکت های آمریکایی 70 میلیارد دلار سرمایه گذاری نمی کنند (در چیزی که فکر می کردند کار نمی کند، سرمایه گذاری می کنند. شرکت ها انتظار دارند که تبلیغات مانند هر سرمایه گذاری دیگر، بازده تولید کند. دلیل اینکه دوست من (و من حدس می زنم، بسیاری از دوستان شما) فکر می کنند تبلیغات “کار نمی کند” این است که آنها فکر می کنند تبلیغات می کوشد تا به آنها زودتر سود برساند.

تبلیغات موفقیت آمیز به ندرت از طریق استدلال یا فراخوان انجام می شود. درعوض، این خاطرات و احساسات مثبتی ایجاد می کند که به مرور زمان بر رفتار ما تأثیر می گذارد تا ما را ترغیب کند تا بعداً چیزی بخریم. هیچ کس دوست ندارد فکر کند که به راحتی تحت تأثیر قرار می گیرد. در حقیقت، شواهد زیادی وجود دارد که نشان می دهد ما به تلاش های برهنه برای اقناع پاسخ منفی می دهیم.

آنچه هستند

همانطور که "Harvard Business Review" اشاره می کند ، تیزر تبلیغاتی در اصل ویدیو های تبلیغاتی هستند که ارتباطات واضحی بین یک نام تجاری و یک احساس یا سبک ایجاد می کنند. در مورد رویدادهای بزرگ ورزشی ، مانند Super Bowl ، این تیزر چند هفته قبل از رویداد سر و صدا می کند تا بینندگان را مجذوب خود کرده و آنها را برای آنچه در طول بازی نمایش داده می شود آماده کند. خارج از زمینه ورزشی ، تیزرها ممکن است با فاش نشدن افرادی که در پشت این تبلیغ قرار دارند ، تمسخر کنند. با عدم شناسایی خود یا نشان دادن قطعاتی از نسخه کامل ، حامی تبلیغات گمانه زنی های وحشتناکی راجع به منبع تبلیغات ایجاد می کند. در نهایت ، هدف ایجاد یک اثر ویروسی است ، به طوری که مردم تبلیغات را به دوستان خود پخش می کنند.

تیزر در نقش هاربینگر

موتورولا از تبلیغ تیزری برای اعلام خبر عرضه گوشی هوشمند جدید Moto X خود در اواخر سال 2013 در نشریات چاپی مانند "نیویورک تایمز" ، "واشنگتن پست" و "وال استریت ژورنال" استفاده کرد. مجله رویدادهای بین المللی "The Diplomat" یادداشت می کند که این آگهی دارای اشارات مرموز است اما از تلفن یا مشخصات آن خبری نیست. در عوض ، تصویری از یک زن و مردی که از یک حوض پرش می کنند ، به تصویر کشیده شده و حرف "X" را با اندام خود تشکیل می دهد ، همانطور که اعلام کرد: "اولین تلفن هوشمند طراحی شده ، مهندسی شده و مونتاژ شده در ایالات متحده در راه است." این شرکت تصمیم گرفت تنها با چند جزئیات کلیدی درباره راه اندازی تعلیق ایجاد کند.

Superbowl به عنوان تیزر محل

"آزار دادن" در طول Super Bowl در حال تبدیل شدن به یک سنت در بین تبلیغ کنندگان است. بر اساس گزارش آسوشیتدپرس ، تبلیغات در طول بازی Super Bowl گران است و 30 ثانیه ثانیه 4 میلیون دلار هزینه دارد. برای استفاده حداکثری از این سرمایه گذاری ، شرکت ها قطعاتی از آگهی را پیش از مراسم به عنوان تیزر پخش می کنند که می تواند از چند ثانیه تا بیش از یک دقیقه طول بکشد. تقریباً نیمی از 30 تبلیغ کننده در آن سال چنین کردند ، به آنها فرصت داد تا تبلیغات را آزمایش کرده و پاسخ را قبل از "افشا" واقعی بسنجند.

آثار و خطرات

در بهترین حالت ، تیزر تبلیغاتی به چیزی تبدیل می شود که مردم در طول یک رویداد به دنبال آن هستند و پس از پایان رویداد در مورد آن بحث می کنند. با این حال ، "Harvard Business Review" خاطرنشان می کند ، فقط به این دلیل که یک تبلیغ تیزر جذاب است ، آن را به اشتراک نمی گذارد و یا ویروسی نمی شود. آنچه ممکن است بیننده ای را مجذوب خود کند و جذب کند ، ممکن است بیننده دیگری را آزار دهد و دفع کند. به گفته نشریه صنعت تبلیغات "عصر تبلیغات" ، خطر دیگر تبلیغ تیزر این است که محصول انتظارات ایجاد شده را برآورده نمی کند. 

هنگامی که یک تبلیغ کننده علاقه مصرف کننده را به خود جلب می کند تا محصول یا خدمات از هیاهوی تجاری کم شود ، ارتباط افراد با شرکت می تواند از مثبت به منفی تبدیل شود. هنگامی که هوندا متیو برودریک را برای تهیه یک ویدیو تیزر وب برای Super Bowl در سال 2012 استخدام کرد ، طرفداران تصور کردند که این بدان معناست که او دوباره نقش خود را به عنوان Ferris Bueller بازی خواهد کرد. وقتی متوجه شدند که هیچ دنباله ای برای فیلم برنامه ریزی نشده است ، بسیاری احساس گمراهی و ناامیدی کردند.

https://tolofilm.com/promotional-teaser/چرا-تیزر-تبلیغاتی؟/

0 دیدگاه
برای قرار دادن دیدگاه وارد شوید

hnoorollah

سلام دنیا، دنیا خود ماییم