چگونه با استفاده از تبلیغات در اینستاگرام، می توان درآمد خود را افزایش نمود

vdgi 2 هفته پیش

تبلیغات در اینستاگرام به عنوان یکی از پربازده ترین راهکارهای تبلیغات اینترنتی شناخته می شود که صاحبان کسب و کار و همچنین، افرادی که تمایل به دیده شدن دارند می توانند با استفاده از آن به توسعه برند خود کمک نموده و کاربران و بازدید کنندگان بیشماری را به سوی خود جذب نمایند. از آنجاییکه امروزه با توجه به توسعه و نفوذ اینترنت؛ شبکه های اجتماعی همچون اینستاگرام، بیش از هر زمان دیگری در میان کاربران اینترنت محبوب شده و مورد استفاده قرار می گیرند، استفاده صحیح و اصولی از اینستاگرام می تواند به عنوان ابزاری قدرتمند در بازاریابی اینترنتی کسب و کارها، در جهت افزایش درآمد در نظر گرفته شود. اینستاگرام به عنوان یکی از پربازدید ترین شبکه های اجتماعی در دنیا و ایران، بستری مناسب به جهت تبلیغات اینترنتی می باشد که در حال حاضر، تبلیغات در اینستاگرام، انتخابی مناسب و راهکاری مطمئن برای توسعه کسب و کار و برند و همچنین، افزایش فروش می باشد.

کاربران همیشه آنلاین در اینستاگرام

همانطور که قبلا در قالب مقالات مختلف در این سایت به آن اشاره نمودیم، به واسطه محبوبیت اینستاگرام و آنلاین بودن بیش از ۷۰% کاربران آن، استفاده از تبلیغات در اینستاگرام در جهت معرفی برند و توسعه آن، بیش از هر زمان دیگری به صاحبان کسب و کار توصیه می گردد. کسب و کارهایی که مخاطب آنها عموم مردم می باشند می توانند با راه اندازی یک اکانت تجاری و قرار دادن تصاویر محصولات خود و همچنین، استفاده از پلن های تبلیغاتی در اینستاگرام، همچون تبلیغات اسپانسری اینستاگرام، مخاطبان هدف خود را جذب نموده و به کسب و کار خود رونق دهند.

تبلیغات در اینستاگرام برای کدامیک از کسب و کارها مناسب می باشد؟

همانطور که قسمت قبل به آن اشاره شد، تبلیغات در اینستاگرام بهترین انتخاب برای مشاغلی است که مخاطبین آنها عموم مردم می باشند و کالاهای مشخصی برای فروش دارند. در حال حاضر بیش از ۸۰% برندهای سراسر جهان، بیشترین استفاده را از اینستاگرام داشته و با استفاده از آن، فروش خود را افزایش داده اند. در زیر به دسته بندی مشاغلی اشاره خواهیم نمود که با استفاده از راه اندازی صفحه تجاری در اینستاگرام و بهره گیری از ابزار فوق العاده قدرتمند تبلیغ در اینستاگرام می توانند برندسازی فوق العاده موثری برای کسب و کار خود نموده و افزایش فروش را به همراه داشته باشند.

  • طلا، جواهر و بدلیجات
  • پوشاک
  • خدمات آرایشی و بهداشتی
  • خدمات لاغری
  • خدمات زیبایی
  • املاک
  • دکوراسیون داخلی و معماری
  • باشگاه های ورزشی
  • فروش محصولات ورزشی
  • فروش محصولات خانگی
  • رستوران ها و کافی شاپ ها
  • محصولات آموزشی
  • و غیره

در حال حاضر در ایران، روش های متنوعی از تبلیغات در اینستاگرام مورد استفاده قرار می گیرد که می توان به روش هایی همچون موارد زیر اشاره نمود.

  • تبلیغات اسپانسر اینستاگرام
  • تبلیغات در اینستاگرام در صفحات پربازدید
  • تبلیغات بصورت کامنت

شاید در گذشته فقط امکان تبلیغ در صفحات پربازدید صورت می گرفت اما در حال حاضر، اینستاگرام این امکان را برای کاربران میسر نموده است که بتوانند پست های تبلیغاتی خود را تحت عنوان تبلیغات اسپانسری اینستاگرام در معرض دید همه کاربران و مشتریان هدف خود با هزینه ای معقول و مقرون به صرفه تر قرار دهند.

 

تبلیغات اسپانسری اینستاگرام

قبل از آنکه امکان تبلیغ مستقیم در شبکه اجتماعی اینستاگرام برای صاحبان مشاغل و متقاضیان میسر باشد، تبلیغات در اینستاگرام به صورت انتشار پست و استوری در صفحات کاربران و شخصیت های پربازدید صورت می گرفت. اما در حال حاضر، اینستاگرام این امکان را ایجاد نموده است که متقاضیان تنها با پرداخت هزینه ای متعارف و مقرون به صرفه تر به نسبت تبلیغ در پیج های پر بازدید، خدمات و محصولات خود را معرفی و تبلیغ نمایند.

توجه

مطمئناً استفاده از تبلیغات اسپانسر اینستاگرام با توجه به اینکه بر اساس میزان کلیک و لایک، دیده شدن تصویر و یا دیده شدن فایل ویدیویی محاسبه می شود، تاثیر به مراتب بیشتری خواهد داشت. در این روش تبلیغی شما می توانید مشخص کنید که بازار هدفتان، خانم ها هستند یا آقایان، تبلیغ برای چه سنی باید منتشر شود و همچنین چه زبانی و در چه تاریخی منتشر شود. در صورتی که این امکان برای تبلیغ در اینستاگرام با استفاده از شبکه های پربازدید وجود ندارد.

0 دیدگاه
برای قرار دادن دیدگاه وارد شوید