پیکسلر | شبکه اجتماعی برنامه نویسان

4 راهکار عملی برای کاهش هزینه های تبلیغات گوگل ادوردز

vdgi 2 سال پیش

برای کاهش هزینه های تبلیغات گوگل ادوردز باید بدانید که هزینه کلیک کلمات کلیدی برای تبلیغ در گوگل و حضور در صفحه اول موتور جستجو، از سوی گوگل و یک روز پس از فعالسازی تبلیغ مشخص می گردد. البته حدود این هزینه را می توانید در Key Word Planner قبل از شروع کمپین خود برای نمایش تبلیغ خود در صفحه اول مشاهده کنید.

گوگل میتواند ۴ تبلیغ در بالای هر صفحه و ۳ تبلیغ در پایین هر صفحه نشان دهد. در تبلیغات گوگل تنها هزینه ای که شما میپردازید ملاک رتبه نشان دادن تبلیغ شما نیست. برای گوگل اهمیت دارد که کلیک کنندگان تبلیغ شما دقیقآ به پاسخ جستجوی خود برسند. بنابراین گوگل حاضر نیست که حتی در صورت پرداخت زیاد، تبلیغ صفحات بی ربط و کم کیفیت را نشان دهد. در حقیقت گوگل می داند یک تبلیغ با ارزش تعداد بیشتری کلیک دریافت میکند پس ارزش یک تبلیغ خوب از نظر درآمد زایی و اعتبار گوگل برای نشان دادن نتایج جستجوی به دردبخور برای گوگل بیشتر است. حالا بیایید ببینیم چگونه تبلیغ شما امتیاز بهتری بین ۰ تا ۱۰ میگیرد.

رتبه شما از حاصل ضرب امتیاز تبلیغ شما بین ۰ تا ۱۰ و عددی که شما حاضرید برای هر تبلیغ بپردازید محاسبه میشود.

در این مقاله فقط به مواردی که شما باید در وب‌سایتتان برای گرفتن امتیاز بالا رعایت کنید می پردازیم سایر موارد را یک متخصص ادوردز برای شما به‌راحتی انجام می دهد.

مدرک گوگل ادوردز

موارد مورد نیاز برای گرفتن امتیاز بالای لندینگ پیج تبلیغات گوگل :

مواردی از قبیل سرعت سایت ، نمره کیفیت کلمات کلیدی ، mobile friendly بودن سایت ، بالا بودن سئو سایت ، لندینگ پیج مربوط به کلمه کلیدی شما، قرار گرفتن کلمات کلیدی در سایت به صورت text ، قرار گرفتن کلمات کلیدی در تگ های title ،H1 و meta description امتیاز صفحه فرود شما را بالا میبرد.

سرعت سایت خود را در اینجا “تست سرعت صفحه گوگل” چک کنید. سرعت بالا آمدن سایت شما در رایانه و موبایل باید حداقل ۸۰ از ۱۰۰ باشد.

برای بررسی اینکه آیا وب سایت شما مناسب برای مشاهده در صفحات کوچکتر مانند موبایل می باشد از اینجا “تست Google Mobile Freindly” استفاده کنید.

موبایل فرندلی

جهت بالا رفتن نمره کیفیت کلمات کلیدی و کاهش هزینه های تبلیغات گوگل ادوردز

  1. به کار بردن عین کلمات کلیدی در تگ meta description منبع هر صفحه سایت که حداکثر ۱۵۰ کاراکتر باشد.
  2. به کار‌بردن عین کلمات کلیدی در تگ title سایت که حداکثر ۶۵ کاراکتر باشد
  3. عباراتی که در متن تبلیغ قرار می دهید حتما در سایت به صورت text باشد.
  4. به کار بردن کلمات کلیدی در سایت مخصوصا اگر این کلمات در تگ h1 صفحه مربوط به آن کلمه کلیدی به صورت تکس قرار گیرد،اگر از عکس در صفحه فرودتان استفاده کرده اید اطمینان حاصل کنید که خاصیت alt عکس‌های شما با کلمات کلیدی شما پر شده باشد.

فراموش نکنید اگر کاربری که از تبلیغ شما وارد وب‌سایت شما شد و توانست آنچه را که بدنبالش میگردد را در صفحه شما پیدا کند،گوگل به شما امتیاز خوبی میدهد تا شما بتوانید با هزینه کمتر تبلیغات خود را ادامه دهید.

0 دیدگاه
برای قرار دادن دیدگاه وارد شوید