پیکسلر | شبکه اجتماعی برنامه نویسان

محتوای تبلیغ اینستاگرام

boomrun_platform 3 سال پیش

محتوای تبلیغ اینستاگرام یکی از فاکتورهای مهم جذب مخاطب است.پلتفرم‌ها یکی از ابزارهای تبلیغاتی مهم در فضای دیجیتال هستند. این ابزار مرتبا در روش‌های تبلیغاتی خود تغییراتی را ایجاد می‌کنند. دانستن این تغییرات و استفاده از آنها می‌تواند نقش بسیار زیادی در پیشبرد اهداف آنلاین شما داشته باشد. با پلتفرم فریلنسری دیجیتال مارکتینگ  بومران همراه باشید.

روش‌های  تبلیغات در اینستاگرام

همه‌ی کسب‌وکارها از تبلیغات برای معرفی برند خود به دیگران استفاده می‌کنند. انتخاب نوع تبلیغ و استفاده درست از آن برای موفقیت در این حوزه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

در اینستاگرام تبلیغات به دو شکل عکس و فیلم بارگذاری می‌شوند.در مورد بهترین مشاور بازاریابی آنلاین نیز میتوانید با بومران در ارتباط باشید.

 

 تبلیغات تصویری 

عکس‌های به‌کاربرده شده به عنوان تبلیغ باید:

  • حاوی المان‌های مربوط به برند شما باشد. این المان‌ها می‌توانند شامل:فونت، رنگ و یا حتی لوگوی شما باشد.
  • رنگ شفاف داشته باشد تا در پس‌زمینه سفید یا سیاه اپلیکیشن به‌خوبی دیده شود.
  • مکمل متن تبلیغ باشد.

برای نوشتن متن تبلیغ خود را به جای مخاطبان قرار دهید و بر اساس نیاز و سلیقه‌ی آنها بنویسید.

در تبلیغات چند اسلایدی سعی کنید همه‌ی عکس‌ها از مدل یکسانی پیروی کنند و داستان مشخصی را دنبال کنند.در سایت انجام پروژه میتوانید تبلیغات اینستاگرام خود را به بومران بسپارید.

تبلیغات ویدئویی

محتوای ویدئویی در اینستاگرام با استقبال بسیار زیادی رو‌به‌رو شده است. این موضوع را می‌توان از استقبال زیاد کاربران از استوری‌ها متوجه شد.

برای تولید یک محتوای ویدئویی حتما لازم نیست از ابزار تخصصی استفاده کنید. استفاده از تلفن‌های همراه به‌عنوان یک ابزار در دسترس می‌تواند بسیار کاربردی باشد. اما اگر کسب‌وکار بزرگی دارید. ویدئوهایی با کیفیت بیشتر تولید کنید. برای تولید این ویدئوها لازم است از افراد متخصص کمک بگیرید.

نکته‌ی قابل توجه دیگری که در مورد محتوای ویدئویی وجود دارد، زمان آن است. برای پست‌، ویدئوهای کمتر از 60 ثانیه مناسب‌اند.

در سایت فریلنسری دورکار بومران این موارد توسط فریلنسرها در نظر گرفته میشود.
 

نتایج بررسی‌ها نشان می‌دهدکه مخاطبان 10ثانیه اول ویدئوها رامشاهده می‌کنند. جذابیت این ده‌ ثانیه تعیین کننده است.

بنابراین توصیه می‌شود که:

  • حدالامکان ویدئوهای کوتاه تری بسازید.
  • نکات مهم ، معرفی برند و پا پیشنهادات ویژه‌ی خود را در 10 ثانیه‌ی ابتدایی ویدئو بیان کنید.

ویدئوهای مناسب برای استوری باید حداکثر 15 ثانیه باشند. اما اگر از استوری‌های چند اسلایدی استفاده می‌کنید. می‌توانید از 10 اسلاید با حداکثر زمان 120 ثانیه استفاده کنید.

حتما برای ویدئوهای خود کپشن مناسب بنویسید. ممکن است نام برند شما تلفظ خاصی داشته باشد. یا در ویدئوی خود از اصطلاحات جدید استفاده کرده باشید. این موارد باید در کپشن آورده شود تا مخاطب کاملاً متوجه پیام شما شود. همچنین کپشن باید مخاطب را به دیدن ویدئو تشویق کند.

 

0 دیدگاه
برای قرار دادن دیدگاه وارد شوید