پیکسلر | شبکه اجتماعی برنامه نویسان

نحوه ساخت یک وب سایت شخصی در 11 مرحله

webever1234ir 9 ماه پیش

یک وب سایت شخصی، فرصتی عالی برای نشان دادن شخصیت و مهارت های خود است. ما قصد داریم نگاهی به کارهایی که باید برای ایجاد یک وب سایت شخصی انجام دهید که به بهترین شکل نمایانگر شخصیت شما باشد و به شما در رسیدن به اهدافتان کمک کند بیندازیم. چگونه یک وب سایت شخصی بسازیم مرحله 1: بدانید که چرا می خواهید یک وب سایت شخصی ایجاد کنید موضوع و هدف وب سایت شخصی خود را در نظر بگیرید. ممکن است بخواهید فضایی برای وبلاگ در مورد سفرهای خود یا جایی برای انتشار نوشته های خلاقانه خود داشته باشید. یا ممکن است بخواهید یک پلتفرم برای تبلیغ کسب و کار رو به رشد خود در زمینه نانوایی، کانالی برای جذب مشتریان بیشتر به عنوان یک طراح وب آزاد، یا یک نمونه کار کپی رایتینگ که به شما کمک کند یک کنسرت تمام وقت جدید داشته باشید. صرف نظر از دلایلی که برای ایجاد یک وب سایت شخصی دارید، مهم است که در مورد علایق خود و نحوه ارائه آنها (و خودتان) به صورت آنلاین فکر کنید. اگر هدف شما کسب و کار بیشتر است، وب‌ سایت شخصی شما می‌تواند نقش مهمی در کمک به بازاریابی مهارت‌ها و استعدادهایتان و ایجاد شغلتان داشته باشد. به عنوان مثال، این وب سایت شخصی برای فابیو فرماتا به وضوح مهارت های او را به عنوان یک فیلمساز و طراح ویدیو به اشتراک می گذارد. این یک مثال عالی از این است که چگونه تمرکز داشتن باعث ایجاد یک وب سایت شخصی قوی تر می شود. هنگامی که می دانید چه چیزی می خواهید در مورد خودتان ارتباط برقرار کنید، سپس می توانید نوع وب سایتی را که می خواهید بسازید، اطلاع دهید. این می تواند هر چیزی باشد، از یک صفحه اصلی ساده که شامل یک بخش درباره من و اطلاعات تماس است، یا چیزی پیچیده تر مانند یک سایت تجارت الکترونیک که در آن محصولاتی را که ایجاد می کنید می فروشید. مرحله 2: مخاطبان خود را مشخص کنید بیشتر وب سایت ها برای افرادی با علایق خاص طراحی شده اند. دانستن اینکه قصد دارید به چه کسی دسترسی پیدا کنید به همان اندازه مهم است که چرا در وهله اول یک وب سایت شخصی ایجاد می کنید. این وب ‌سایت شخصی - که در Webflow برای بازیکن حرفه‌ای فوتبال لیوسیا وایتوکایتته ساخته شده است - بر ویدیوها، آمار و محتوای دیگری تمرکز دارد که برای طرفداران یا علاقه‌مندان عمومی او جذاب است. مانند لیوسیا، هنگام ساخت وب سایت خود، بپرسید؛ داستانی که دوست دارید در مورد خودتان بگویید چیست؟ علایق مشترکی که با مخاطب هدف خود به اشتراک می گذارید چیست؟ اگر وب سایت شما برای بازاریابی خودتان طراحی شده است، مشتریان بالقوه وقتی در صفحه شما قرار می گیرند به دنبال چه مهارت هایی هستند؟ مخاطبان خود را مشخص کنید و تصمیم بگیرید که چه اطلاعاتی باید از سایت شما جمع آوری کنند. محتوایی که می‌نویسید، تصاویر و تصاویری که شامل می‌شوید و نحوه سازماندهی وب ‌سایت همگی باید طوری ساخته شوند که برای مخاطب هدف شما جذاب باشد. مرحله 3: نوع وب سایت شخصی را که می خواهید ایجاد کنید انتخاب کنید اکنون که می‌دانید چه چیزی را می‌خواهید بیان کنید و مخاطبان شما چه کسانی هستند، بیایید به دسته‌بندی‌های اساسی که وب ‌سایت‌های شخصی در آن قرار می‌گیرند و اینکه کدام یک برای شما بهترین است، بپردازیم وب سایت تک صفحه ای یک وب سایت شخصی لزوماً کار بزرگی نیست. برای طرح ادعای خود در اینترنت، یک صفحه اصلی اصلی ممکن است گزینه عالی باشد. این وب‌سایت تک صفحه‌ای برای دی‌جی دانیلا مونرو که در Webflow ساخته شده است، آهنگ‌های Soundcloud او و همچنین پیوندهایی را به حساب‌های رسانه‌های اجتماعی فعال او از جمله اینستاگرام، فیس‌بوک و یوتیوب دارد. وب‌سایت‌های تک صفحه‌ای معمولاً از یک صفحه اصلی در بالای صفحه با بخش‌های اضافی مانند «درباره من» و اطلاعات تماس تشکیل شده‌اند. این نوع وب سایت ها عمدتاً اطلاعاتی هستند و به عملکرد پیچیده ای نیاز ندارند. اگر یک حضور فعال در رسانه های اجتماعی دارید که به عنوان مرکز اصلی آنلاین شما عمل می کند، یک وب سایت یک صفحه ای ممکن است تمام چیزی باشد که برای وب سایت شخصی خود نیاز دارید. وبلاگ ایجاد یک وبلاگ نسبتا ساده است و یک انتخاب عالی برای اولین وب سایت شخصی شما است. این به بازدیدکنندگان سایت شما اجازه می دهد تا به وضوح دیدگاه منحصر به فرد شما، مهارت های شما را درک کنند و مهمتر از همه بتوانند به روشی شخصی تر با شما ارتباط برقرار کنند. برای شروع باید از خود بپرسید که آیا از هنر و هنر نویسندگی لذت می برید؟ چشم انداز ارائه پست های وبلاگ منحصر به فرد، نوشتن آنها و به اشتراک گذاری آنها با مخاطبان باید شما را هیجان زده کند. برای داشتن یک وبلاگ موفق، باید یک آهنگ پست منظم را حفظ کنید و به طور مداوم مخاطبان هدف آنها را درگیر کنید. وبلاگ delaide Perr یک مثال عالی است. این نه تنها دوچرخه سواری را پوشش می دهد، بلکه در مورد غلبه بر مشکلات زندگی مرتبط نیز صحبت می کند - و آن را برای مخاطبان وسیع تری جذاب می کند. وبلاگ نویسی یک فضای اشباع شده است. اما بهترین وبلاگ نویسان نسبت به آنچه در مورد آن می نویسند، صحت و عشق مشترک دارند. وبلاگی راه اندازی کنید که چه چیزی برای شما مهم است. نمونه کارها هدف از نمونه کارها، بازاریابی مهارت ها و استعدادهای شما برای دیگران است. اگر در زمینه ای مانند عکاسی، طراحی، نویسندگی، یا کارهای خلاقانه دیگر فعالیت می کنید، داشتن یک نمونه کار ضروری است. نمونه کار های شخصی شما به تخصص شما آگاهی می بخشد، برند شخصی شما را ایجاد می کند و به شما کمک می کند تا مشتریان جدیدی پیدا کنید. با بخش درباره ما، خدمات، پروژه‌های ویژه، و راهی برای تماس. این وب سایت برای طراح Glenn Catteeuw همه چیزهایی را دارد که یک نمونه کار نیاز دارد - همه از طریق یک طراحی مدرن و چشم نواز ارائه شده است. یک نمونه کار دارای عناصر بیشتری برای مدیریت نسبت به یک وبلاگ ساده یا یک وب سایت یک صفحه است. اما حتی برای مبتدیان طراح وب، راه های آسانی برای ساختن آن وجود دارد. Webflow دارای تعدادی قالب نمونه کار است که می توانید از آنها برای راه اندازی و اجرای نمونه کارها در مدت زمان کوتاهی استفاده کنید مرحله 4: محتوای خود را آماده کنید توصیه می کنیم برای طراحی وب خود از رویکرد اول محتوا استفاده کنید. به این ترتیب، می‌دانید که می‌خواهید چه چیزهایی را شامل شود و می‌توانید وب‌ سایت خود را طوری طراحی کنید که به آن محتوا پاسخ دهد. برای شروع نیازی به پیش نویس نهایی همه چیز ندارید، اما تهیه یک نسخه تقریبی به شما نمایش دقیق تری از ظاهر وب سایت شما پس از اتمام می دهد. افتتحایه صفحه لندینگ پیج لندینگ پیج یا صفحه اصلی خود را به عنوان اولین برداشت خود در نظر بگیرید. برای شروع، یک تیتر قوی، چند نوشته همراه داشته باشید که بیانگر شخصیت شما باشد، و یک تصویر بصری قوی برای شروع خانه خود داشته باشید. وب‌سایت شخصی زیر برای بازیگر گایوس چارلز با متن بزرگ و تصاویر دراماتیک شروع می‌شود که بازدیدکنندگان را جذب می‌کند و آنها را به دانستن بیشتر می‌کشاند درباره من شما می خواهید افراد را در مورد اینکه چه کسی هستید و در مورد چه چیزی هستید پر کنید. اجازه دهید بازدیدکنندگان شما کمی با پیشینه شما آشنا شوند. اطلاعاتی در مورد خودتان بگنجانید که با اهداف بزرگتری که دارید کار می کند. این «درباره من» از مجموعه کارنامه نویسنده و فیزیکدان کریس فری کار بسیار خوبی در برجسته کردن نقاط قوت کلیدی او و تجربیات گذشته او انجام می دهد. صفحه درباره من شما نباید خیلی طولانی باشد. فقط اطلاعات مربوط به خود، مهارت های خود و هر چیز دیگری را که دوست دارید بازدیدکنندگان سایت در مورد شما بدانند به اشتراک بگذارید عکس ها و سایر تصاویر تعادل خوبی بین تصاویر و متن وجود دارد. هیچ‌کس نمی‌خواهد از طریق بلوک‌های بی‌پایان نوشته نگاه کند، و همچنین نمی‌خواهد دسته‌ای از عکس‌ها را بدون هیچ زمینه‌ای ببیند از تصاویری استفاده کنید که به بیان داستان شما کمک می کند و نسخه را تکمیل می کند. اگر می‌خواهید فراتر از آن بروید، یک طراح گرافیک را استخدام کنید تا برخی از تصاویر سفارشی ایجاد کند یا حروفی را با دست طراحی کند تا کمی شخصیت به آن اضافه شود. پروژه های برجسته اگر قرار است وب سایت شخصی شما به عنوان نمونه کار یا رزومه عمل کند، باید نمونه هایی از کارهای گذشته شما را در بر گیرد. پروژه‌هایی را بیابید که بهترین ارتباط را با آنچه انجام می‌دهید نشان می‌دهند و ماهیت مهارت‌ها و استعدادهای شما را به تصویر می‌کشند. توضیحات و توصیفات این بیشتر برای یک نمونه کار یا یک وب سایت کسب و کار کوچک که زاویه بازاریابی دارد کاربرد دارد. از همکاران و دیگرانی که برای آنها کار کرده اید، نقل قول دریافت کنید. اگر نمایه لینکدین دارید، می‌توانید توصیه‌هایی را که در آنجا جمع‌آوری کرده‌اید به عنوان نقطه شروع وارد کنید. از سرزنش کردن افرادی که با آنها کار کرده‌اید خجالت نکشید و ممکن است در مورد حرفه‌ای بودن شما چیزهای خوبی برای گفتن داشته باشند. پست های وبلاگ بنویسید اگر می‌خواهید یک وبلاگ را به عنوان بخشی از وب‌سایت شخصی خود بگنجانید، بهتر است قبل از راه‌اندازی آن، چند مقاله را ردیف کنید. پست کردن به طور منظم باعث می شود مردم بخواهند برگردند و چیزهای جدید را ببینند. استفاده از سیستم مدیریت محتوا (CMS) ارسال به روز رسانی و ویرایش را آسان می کند. https://webever.ir/bloginfo/%D9%86%D8%AD%D9%88%D9%87-%D8%B3%D8%A7%D8%AE%D8%AA-%DB%8C%DA%A9-%D9%88%D8%A8-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D8%B4%D8%AE%D8%B5%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-11-%D9%85%D8%B1%D8%AD%D9%84%D9%87

0 دیدگاه
برای قرار دادن دیدگاه وارد شوید