نیاز به سایت فروشگاهی

boomrun_platform 3 ماه پیش

وب سایت فروشگاهی امروزه یکی از راحتترین و کاربردی‌ترین راه‌ها برای خرید است. با وب سایت فروشگاهی، مشتریان بیشتری بدون توجه به بعد جغرافیایی به سمت شما می‌آیند.

.در ادامه با پلتفرم فریلنسری بومران همراه باشید.

اهمیت وب سایت فروشگاهی 

دنیای دیجیتال امروز، شیوه‌های جدیدی را برای کسب‌وکار ایجاد کرده است. شیوه‌هایی که بعضاً به تنهایی یا به صورت مکمل در کنار شیوه‌های سنتی اجرا می‌شوند. اما اهمیت مارکتینگ در دنیای دیجیتال تا آنجایی است که اگر آن را ندید بگیرید، محکوم به شکستید!در سایت انجام پروژه میتوانید سایت فروشگاهی را برای طراحی برون سپاری کنید.

برخی از مهمترین دلایل داشتن وب سایت فروشگاهی به قرار زیر است:

 کم هزینه و مقرون به صرفه

برای داشتن یک فروشگاه به شیوه سنتی، یکی از بزرگترین خرج‌های شما، خرید یا کرایه مکان مناسب است. در حالی که وب سایت فروشگاهی با کمترین هزینه دایر می‌شود. این تنها بخشی از اختلاف هزینه کسب‌وکار سنتی و دیجیتال است.

البته که داشتن فروشگاه اینترنتی هم مخارجی دارد اما به مراتب کمتر از مغازه به سبک سنتی است.

 دسترسی همگانی 

زمانی که برای خود سایت می‌زنید، به محض بارگذاریِ آن بر روی وب، این سایت قابل دیده شدن است. هر کسی که آدرس سایت شما را داشته باشد می‌تواند به راحتی به فروشگاه شما بیاید و از شما خرید کند! البته شیوه‌های جستجو در فضای دیجیتال بسیار متنوع و گسترده است که در مقالات بعدی به آن می‌پردازیم.

باید گفت، در صورتی که عملکرد سایتتان خوب باشد و مشکلی در آن وجود نداشته باشد، بدون تعطیلی در اختیار کاربران است.

 افزایش اعتبار در بازار 

امروزه بسیاری از افراد به محض شنیدن نام یک برند آن را در گوگل جستجو می‌کنند. اگر آن برند را در فضای مجازی پیدا نکنند شاید دیگر به دنبالش نروند! به همین دلیل حضور شما در فضای دیجیتال یک ضرورت است.

ضمن آنکه ظاهر شدن نام برندتان در صفحه اول جستجوی گوگل، نوعی اعتبار محسوب می‌شود.در سایت فریلنسری دورکار بومران برنامه نویس ها برای شما سایت فروشگاهی طراحی خواهند کرد.

 مدیریت و نظارت آسان 

فروشگاه‌های اینترنتی ساز و کار شفاف و مشخصی دارند. اگر این ساز و کار به خوبی تعریف شود، مدیریت شما بر امور فروشگاهیتان آسانتر می‌شود. موارد زیر مثال‌هایی هستند از اطلاعاتی که در وب سایت‌های فروشگاهی به خوبی مشخص است:

  • محصولاتی که تمام شدند یا رو به اتمام‌اند
  • محصولات جدید
  • قیمت‌ها و تغییرات آن‌ها
  • میزان تقاضای مشتریان
  • نیازسنجی بازار

ارزیابی  مشتریان

در وب سایت فروشگاهی می‌توانید رفتار مشتریانتان را به شکلی دقیق رصد کنید. آنگاه با تحلیل داده‌هایی که به دست آورده‌اید به ارزیابی مسیر کسب‌وکار خود بپردازید. این داده‌ها، اطلاعاتی هستند که به راحتی در فضای آنلاین به دست می‌آیند.

در حالی که در شیوه سنتی یا به آن‌ها توجه نمی‌شود یا اگر مورد توجه باشند، نیازمند تجربه زیادی هستند.با بهترین مشاور بازاریابی آنلاین بومران بهترینها در انتظار شماست

·ماندن در بازار رقابتی

همانطور که بیل گیتس گفته است، برای ماندن در بازار کسب‌وکار، ناگزیر از ورود به فضای دیجیتال هستید. در فضای آنلاین، امکانات زیاد و متنوعی در اختیار کسب‌وکارها قرار می‌گیرد.

اگر به درستی از این فضا استفاده کنید، می‌توانید در میدان رقابت کسب‌وکار امروز، پیروز باشید.

· ادامه به کسب درآمد در دوران کرونا!

آخرین نکته‌ای که اهمیت داشتن سایت فروشگاهی را بیشتر می‌کند، همین پاندمی ویروس کرونا است! فراگیری جهانی کرونا و اعلام دوران قرنطینه خانگی برای بسیاری از کشورها، نشان می‌دهد داشتن سایت مناسب برای کسب‌وکارها یک ضرورت است.

 

0 دیدگاه
برای قرار دادن دیدگاه وارد شوید