پیکسلر | شبکه اجتماعی برنامه نویسان

ویژگی هایی که در یک سایت فروشگاهی کیف و کفش باید در نظر بگیریم

ماهی 1 سال پیش

چند ویژگی هست که باید در طراحی سایت های فروشگاهی مخصوصا کیف و کفش در نظر گرفته شود: 

 امکان فروش محصولات بدون محدودیت زمانی و مکانی

وقتی سایتی طراحی میشه باید این نکته را در نظر بگیریم که این سایت نیازی به محدوده زمانی و مکانی نداره. شما فروشگاه حضوری خرید کیف و کفش ندارید پس باید این مورد که در هر زمانی و مکانی از شما خریداری بشه رو در نظر بگیرید. پس اگر امکان ارسال به تمامی نقاط کشور را ندارید این محدودیت را در خرید لحاظ کنید. 

در نظر گرفتن تمامی المان های هویت بصری

سایت شما باید در انتخاب رنگ ها و المان ها مشابه با هویت بصری فرپشگاه شما باشد. پس رنگ لوگو و … در نظر بگیرید. 

عکس در جهات مختلف از محصول

نه تنها برای فروش کفش بلکه در تمامی محصولات که در سایت های فروشگاهی به فروش می رسند این مورد خیلی مهمی است چون کاربر نمیتواند محصول را مستقیما ببیند و لمس کند. 

انتخاب سایز و رنگ مناسب 

امکان انتخاب سایز و رنگ در بین محصولات وجود داشته باشد و این موارد مستقیما به انبار داری متصل باشد که در صورت عدم موجودی به کاربر نمایش داده شود. 

معرفی یک سایت فروشگاهی با طراحی اصولی 

سایت ساینا چرم فروشگاهی برای فروش کیف و کفش چرم در تهران است که امکان ارسال محصولات به سراسر کشور وجود دارد. 

در طراحی سایت تمامی موارد بالا رعایت شده و کاربر به راحتی میتواند خرید خود را ثبت نماید. 

0 دیدگاه
برای قرار دادن دیدگاه وارد شوید