پیکسلر | شبکه اجتماعی برنامه نویسان

همکال چطور باعث ارزشمند شدن برند و محصولات شما می‌شود؟

hamcallir 2 سال پیش

امروزه با وجود بازار رقابتی که در تمامی کسب‌وکارها وجود دارد تمامی صاحبان مشاغل و کسب‌وکارها به دنبال بهبود کیفیت خدمات و محصولات خود هستند. برای اینکه بتوانند بهترین عملکرد خود را در جهت پیشرفت، افزایش مشتریان، فروش و ارائه‌ی خدمات و همچنین افزایش بازار و شهرت بیشتر برند خود داشته باشند و هزینه‌های خود را کم کنند یکی از راه‌هایی که به شرکت‌ها و سازمان‌ها کمک می‌کند تا بر روی فعالیت اصلی خود تمرکز کنند و با این تمرکز به اهدافی که دارند دست یابند، برون‌سپاری فعالیت‌های جانبیِ قابل برون‌سپاری است. مرکز ارتباطات و خدمات همکال، یکی از تامین‌کننده‌های خدمات قابل برون‌سپاری برای سازمان‌ها و کسب‌وکارهاست. همکال از سال 1399 شکل گرفت و پس از چند ماه، به رشد و پایداری قابل توجهی رسیده است.

 

همکال چه می‌کند؟ کسب‌وکارها و سازمان‌ها می‌توانند مرکز تماس (callcenter) خود را به همکال بسپرند، از جمله خدماتی که همکال ارائه‌ می‌دهد خدمات پشتیبانی به طیف وسیعی از شرکت‌های ارائه دهنده‌ی خدمت است که این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا بتوانید در بازار گسترده‌ی خدمات و فروش با پشتیبانی سریع و کامل، مشتریان خود را حفظ کنید و بتوانید با ارزشمند کردن برند خود موجب جلب اعتماد و نیز افزایش مشتریان خود شوید. قطعا وجود پشتیبانی از محصولات و خدمات این اطمینان را به مشتریان شما می‌دهد که برای شما جلب رضایت مشتری اهمیت بالایی دارد. برای هر کسب‌وکار موفق توسعه، فروش یا ارائه‌ی خدمات خوب تنها نیمی از کاری است که باید انجام گیرد و پشتیبانی مشتریان هم به همان اندازه اهمیت دارد.

 

از جمله مزایای مهمی که پشتیبانی مشتریان برای کسب‌وکارها دارد:

رضایت مشتری:

پشتیبانی مشتری می‌تواند تأثیر قابل توجهی بر رضایت مشتریان داشته باشد. مشتریان معمولاً زمانی که با مشکلی مواجه می‌شوند با منابع پشتیبانی درگیر می‌شوند. نحوه رسیدگی یک تیم پشتیبانی به درخواست می‌تواند به معنای تفاوت بین یک مشتری خوشحال و یک مشتری ناراضی باشد.

تعامل با مشتری:

به عنوان کارکنان خط مقدم، تیم پشتیبانی شما بسیار نزدیک با مشتریان شما تعامل خواهد داشت. این تعامل مشتریان را ترغیب می‌کند تا هر زمان که مشکل یا سؤالی داشتند، بازگردند. همچنین، بازخورد مشتریان در طول فرآیند پشتیبانی جمع‌آوری‌شده و می‌تواند برای توسعه و بهبود برنامه‌های آینده بسیار ارزشمند باشد.

حفظ مشتری: 

همه کسب‌وکارها دوست دارند مشتریان خود را افزایش دهند. یک تیم پشتیبانی مشتری که می‌تواند انتظارات واضحی را تعیین کند و سپس آن‌ها را برآورده کند یا از آن‌ها فراتر رود، سازمان خود را در موقعیت عالی برای انجام این کار قرار می‌دهد. برخی از ویژگی‌های کلیدی پشتیبانی که مشتریان به دنبال آن هستند عبارتند از: گزینه‌های سلف سرویس، کارکنان آگاه و زمان پاسخگویی سریع. ما تمامی این ویژگی‌ها را در همکال با داشتن تیمی مجرب برای کسب‌وکار شما فراهم می‌کنیم. 

 

6 پاسخ به این سوال که چرا باید از همکال استفاده کنیم؟

برون‌سپاری، خصوصا برون‌سپاری مرکز تماس، دارای مزیت‌های فراوانی از جمله: افزایش پایداری، کاهش هزینه، سهولت مدیریت منابع انسانی و افزایش انعطاف‌پذیری سازمان است. توضیحات کامل‌تر در رابطه با مزیت‌های برون‌سپاری را می‌توانید از اینجا، مطالعه کنید. اما همکال، علاوه بر مزیت‌های برون‌سپاری، دارای مزیت‌هایی نسبت به رقبای خود است که در ادامه می‌خوانیم.

  1. کاهش هزینه‌ها با الگوگیری از اکوسیستم بین‌المللی کسب‌وکار

حتما شما هم اطلاع دارید زمانی که با بسیاری از شرکت‌های مطرح اروپایی و آمریکایی تماس می‌گیرید، پشتیبانان و کارشناسان تماس از کشورهای فلیپین، هند و تایلند پاسخ شما را می‌دهند. چرا که نیروی انسانی متخصصی که می‌تواند انگلیسی صحبت کند، در این کشورها ارزان‌تر است. همکال هم در شهرستان همدان شکل گرفت تا برای کسب‌وکارهای مستقر در شهرهای بزرگ کشور (و شاید در آینده برای کسب‌وکارهای خارج از کشور) بتواند با هزینه پایین‌تری خدماتش را ارائه دهد. این کار به اشتغال‌آفرینی و توسعه اقتصادی شهر همدان هم کمک می‌کند. هم‌اکنون قیمت خدمت مرکز تماس همکال، 40 درصد پایین‌تر از رقبای تهرانی خود است.

  1. تست رایگان خدمات همکال

قیمت‌های پایین همکال برای ارائه‌ی خدمات خود شاید باعث شک برخی از کسب‌وکارها به کیفیت خدمات همکال شود. همکال امکان استفاده رایگان از خدمات خود را برای کسب‌وکارها فراهم کرده است تا به این صورت اطمینان کامل مشتریان خود را جلب کند. برای نمونه، همکال می‌تواند 100 تماس شاد رایگان را برای کسب‌وکارها برقرار کند و صوت ضبط شده تماس‌ها را به کارفرمایان ارائه ‌دهد. همچنین گزارش‌هایی را به صورت دوره‌ای تنظیم می‌کند و در اختیار کارفرما قرار می‌دهد و نیز با ارائه بازخوردهای لحظه‌ای در موارد ضروری، امکان واکنش سریع را برای کسب‌وکارها فراهم می‌آورد. 

  1. نیروی انسانی متخصص، حرفه‌ای و با تجربه

هسته اصلی همکال، قبل از بنیان‌گذاری و ایجاد همکال، چندین سال تجربه پشتیبانی از سازمان‌ها و کسب‌وکارها را برعهده داشتند. همکال با یک تیم 8 نفره آغاز به کار کرد و هم‌اکنون 16 نفر در این مجموعه مشغول به کار هستند. کارشناسان تماس این مجموعه، از بین بیش از 350 نفر انتخاب شده‌اند. همکال در انتخاب همکاران خود، حساسیت بالایی دارد و به هوش، قدرت یادگیری بالا، تجربه و فن بیان مناسب دقت می‌کند. علاوه بر این، همکال از زمان شکل‌گیری خود، مشتریان متعددی جذب کرده است و از طریق تعامل با این کسب‌وکارها به دانش سازمانی و تجربه خوبی رسیده است که آن را در اختیار سایر کارفرمایان خود قرار می‌دهد.

  1. امنیت اطلاعات

بسیاری از کارفرمایان در ایران با توجه به بحث امنیت اطلاعات به سختی حاضر به برون‌سپاری خدمات خود هستند. با این وجود، همکال در مدت کوتاهی از زمان شکل‌گیری توانسته اعتماد 10 سازمان و کسب‌وکار را برای برون‌سپاری بخشی از فعالیت‌ها کسب کند. از جمله این کسب‌وکارها می‌توان به مجموعه‌های باسلام، هست‌اینجا، کنجد، طبایع، قسطا، روشن و داروگ اشاره کرد. تمام این موارد به این دلیل هستند که کسب‌وکارها و سازمان‌ها می‌توانند با اطمینان کامل اطلاعات مشتریان خود را برای پشتیبانی در اختیار همکال قرار دهند و دسترسی به سامانه‌های مورد نیاز را به همکال بدهند. همکال با تمامی کارفرمایان خود تفاهمنامه عدم افشای اطلاعات (NDA) امضا می‌کند. 

  1. ارائه شماره اختصاصی و نرم‌افزار پیشرفته مرکز تماس

همکال برای مشتریان خود شماره اختصاصی در نظر می‌گیرد. شماره‌های اختصاصی می‌تواند با کد شهر مدنظر مشتری باشد. علاوه بر این، نرم‌افزار مرکز تماس همکال (که به صورت رایگان برای مشتریان استفاده می‌شود) دارای قابلیت‌های فراوانی است و با استفاده از آن انواع قوانین تماس را می‌توان اعمال کرد.

  1. فراتر از یک مرکز تماس

همکال علاوه بر پشتیبانی تلفنی برای تقویت پشتیبانی از کسب‌وکارها و رفع نیازهای مشتریان می‌تواند پنل پیامکی، پشتیبانی چتی و ایمیلی فراهم می‌کند. کسب‌وکارها امور دبیرخانه‌ای (فکس، ارسال نامه و ...) خود را نیز می‌توانند به همکال بسپارند. از دیگر مزیت‌های همکال قابلیت تماس ورودی و خروجی چند کاناله است. به صورت کلی می‌توان گفت تمام مواردی که کسب‌وکارها برای پشتیبانی از مشتریان و مخاطبان خود نیاز دارند را همکال در اختیار مشتریان خود می‌گذارد. علاوه بر این، شرکت‌ها و کسب‌وکارها می‌توانند بخشی از مرکز تماس خود (مثلا سربار تماس‌ها) را به همکال بسپرند و به صورت پروژه‌ای نیز، از خدمات این مجموعه استفاده کنند. 

 

بخش ارتباط با مشتریان، ویترین کسب‌وکار شماست، همکال با پشتیبانی کامل و حرفه‌ای از مشتریان شما این ویترین را جذاب‌تر می‌کند. برای توضیحات بیشتر، می‌توانید به سایت همکال به نشانی hamcall.ir سر بزنید و کاتالوگ همکال را از اینجا مشاهده کنید.

 

با همکال، سبک‌تر شو، بلندتر پرواز کن!

0 دیدگاه
برای قرار دادن دیدگاه وارد شوید

کسب‌وکارها و سازمان‌ها می‌توانند فعالیت‌های پشتیبانی از مشتریان و مرکز تماس خود را به همکال برون‌سپاری کنند و خود، بر روی خدمت / محصول اصلی‌شان تمرکز کنند.