برای من که زیاد در رابطه با بازاریابی محتوا نمیدونم خیلی اتفاقا جالبی بود که از طریق رپورتاژ آگهی تونستم موفقیت کسب کنم و برسم به چیز هایی که دنبالش بودم حالا کلا اومدم در رابطه با رپرتاژ اگهی حرف بزنم
معمولا همه یه دید منفی نسبت به تبلیغات دارن و حس میکنن داره بهشون چیزی تحمیل میشه و این خب خیلی بده
اما با نوشتن یک سناریو دقیق تو رپرتاژ می تونید بی طرفی خودتون رو اعلام کنید. در مورد یک کالا به شکل یک ادم خریدار نقدش کنید.
تصور کنید که این مجری بیطرف، به دلایل مختلف، کمی از یک محصول یا خدمات طرفداری کند. با این کار، مخاطب کاملا به سمت و سویی که مجری میخواهد، سوق پیدا میکند. بنابراین اهمیت رپرتاژنویسی در افزایش نرخ فروش, باعث شد که این مقوله به عنوان شاخه جدیدی از تولید محتوا در نظرگرفته شود. نکته ظریف و قابل توجه در رپرتاژ این است که مخاطب به صورت کاملا غیرارادی و ناخودآگاه جذب چیزی که شما میخواهید میشود. پس باید جوانب روانشناسی و شناخت مخاطب کاملا رعایت شود تا بتوان عملکرد یک رپرتاژ را موفق دانست.