هر کسب و کاری که دارای وب سایت بوده و به صورت آنلاین نیز فعالیت می کند، برای رشد و موفقیت در کسب و کار خود به یافتن کلمات کلیدی مناسبی نیاز دارد.
اهمیت استفاده از کلمات کلیدی برای کسب و کار روز به روز در حال افزایش است، زیرا کلمات کلیدی به بهبود فروش کمک می کند و می تواند میزان فروش را به صورت چشم گیری افزایش دهد.
کلمات کلیدی عباراتی هستند که افراد برای یافتن اطلاعات مورد نظر خود آنها را جستجو می کنند. هدف اصلی یک وب سایت کسب و کار، قابل مشاهده بودن آن وب سایت هنگامی که مشتریان کلمات کلیدی مرتبط با آن وب سایت را جستجو می کنند، می باشد.
یافتن این کلمات کلیدی می تواند زمان بر باشد، اما از اهمیت بالایی بر خوردار است. بنابراین، ما در این مقاله 5 روشی که می توان با استفاده از آنها کلمات کلیدی مناسب برای کسب و کار پیدا کرد، معرفی می کنیم.
آذرسیس ارائه دهنده انواع سرور مجازی ، سرور اختصاصی با بهترین کیفیت و قیمت مناسب برای تمامی کسب و کار ها
فهرست مطالب
معرفی 5 روش برای یافتن کلمات کلیدی مناسب با کسب و کار وب سایت
پس از توضیح مختصر در مورد این که کلمات کلیدی چه سودی برای کسب و کار ما دارند، اکنون می خواهیم 5 روش برای یافتن این کلمات کلیدی معرفی کنیم.
روش اول یافتن کلمات کلیدی: توجه به پیشنهادات جستجوی گوگل
ویژگی Searches Related to گوگل، یکی از این 5 روش برای یافتن کلمات کلیدی است. این روش، یک روش فوق العاده برای پیدا کردن کلمات کلیدی است و به کاربران اجازه می دهد تا جستجو سریعی داشته باشند. همچنین کاربران می توانند با تایپ چند کلمه مرتبط با کسب و کارشان، از پیشنهادات گوگل نیز استفاده کنند.
روش دوم یافتن کلمات کلیدی: استفاده از search console google
اگر شما هم یک وب سایت برای کسب و کار آنلاین خود دارید و به دنبال کلمات کلیدی مناسبی برای آن هستید، می توانید برای جستجو این کلمات کلیدی از Google Search Console استفاده کنید.
Google Search Console می تواند به شما کمک کند تا ترافیک وب سایت خود را کنترل کنید، رتبه خود را بالا برده و تصمیم آگاهانه در مورد ظاهر نتایج جستجوی سایت خود بگیرید.
Google Search Console مجموعه ای از ابزارها و منابع برای کمک به صاحبان وب سایت، مدیران وب سایت، بازاریابان و متخصصان سئو برای نظارت بر عملکرد وب سایت در فهرست جستجوی گوگل می باشد، این ابزار قبلا با نام Google Webmaster Tools شناخته می شد تا اینکه در سال 2015 به Google Search Console تغییر پیدا کرد.
روش سوم یافتن کلمات کلیدی: استفاده از Keyword Planner
روش دیگر برای یافتن کلمات کلیدی، استفاده از keyword planner است. ابزار تحقیقاتی گوگل به کاربران این امکان را می دهد تا کلمات کلیدی جدیدی را کشف کنند. همچنین، keyword planner می تواند حجم جستجو و پیش بینی را برای پیدا کردن عبارت مورد نظر به کاربر ارائه دهد.
جهت مشاهده ادامه مطلب روی ادامه مطلب کلیک کنید.