پیکسلر | شبکه اجتماعی برنامه نویسان

ساخت فروشگاه اینترنتی (آموزش کامل ساخت فروشگاه اینترنتی)

SEOLearn 1 سال پیش

مزایای ساخت فروشگاه اینترنتی

ساخت فروشگاه اینترنتی یکی از مهم ترین کارهایی است که می توانید برای بهبود کسب و کار خود انجام دهید. زیرا در دنیای کنونی و با معرفی فناوری های جدید، مردم ترجیح می دهند از فروشگاه های اینترنتی معتبر و قابل اعتماد استفاده کنند. از طرفی این فروشگاه بدون وقفه کار می کند.

در ادامه مهمترین مزیت های راه اندازی فروشگاه اینترنتی را به شما خواهیم گفت:

1. ایجاد بازار فروش بیشتر و توسعه سریعتر

یک فروشگاه آنلاین را در ذهن خود در نظر بگیرید و آن را با یک فروشگاه فیزیکی مقایسه کنید.

حتی اگر یک فروشگاه واقعی در بهترین نقطه شهر واقع شده باشد، فقط می تواند محصولات خود را به افرادی که در آن شهر زندگی می کنند بفروشد. اما یک فروشگاه اینترنتی می تواند فروش بالاتر و گسترده تری را تجربه کند. می توان آن را به همه افراد در یک کشور یا حتی فراتر از آن فروخت.

در نتیجه، مطمئناً می تواند منجر به رشد سریع تر و در نهایت درآمد بالاتر شود.

در واقع قطعا داشتن یک فروشگاه اینترنتی می تواند تاثیر زیادی بر فروش و رشد و توسعه کسب و کار شما داشته باشد.

 

2. فروشگاه همیشه در دسترس خریدار است

فرض کنید شما صاحب یک فروشگاه واقعی هستید و مشتری می خواهد از شما گوشی موبایل بخرد. این مشتری برای خرید باید کار خود را ترک کند و پس از عبور از ترافیک و شلوغی بازار به فروشگاه شما می رسد. در نهایت اگر گوشی موبایل مورد نظر مشتری را داشته باشید، خرید خود را انجام می دهد و به کار خود باز می گردد. این فرآیند حداقل 2 تا 3 ساعت طول می کشد. بنابراین، مطمئناً برای مشتری بسیار آسان است که در عرض 15 تا 20 دقیقه در محل کار خود وارد سایت شما شود و نمونه های متعدد گوشی موبایل موجود را با هم مقایسه کند و در نهایت یکی از آنها را خریداری کند.

مقاله پیشنهادی: لینک فالو و نوفالو چه تفاوت هایی دارند؟

مطمئناً داشتن یک فروشگاه اینترنتی روند خرید را برای مشتریان شما بسیار آسان می کند. بنابراین فروشگاه اینترنتی این مزیت را به مشتریان می دهد که می توانند با استفاده از سیستم و یا حتی تلفن همراه خود وارد فروشگاه اینترنتی شما شده و در هر نقطه خرید کنند. در نتیجه، فروشگاهی که همیشه می تواند در دسترس باشد، احتمالاً فروش بیشتری خواهد داشت. زیرا محدودیت های مکان یابی را برای مشتریان خود حذف کرده است.

3. فروشگاه همیشه باز است

تصور کنید یک فروشگاه واقعی دارید. چنین فروشگاهی البته در روزهای تعطیل تعطیل است و پس از یک ساعت امکان خرید برای کاربر وجود نخواهد داشت. اما اگر فروشگاه اینترنتی دارید، افرادی که باید در روزهای تعطیل خرید کنند، می توانند به راحتی به فروشگاه مراجعه کرده و خرید خود را تکمیل کنند.

درهای یک فروشگاه اینترنتی هرگز بسته نمی شود و کاربر می تواند به راحتی در هر زمان و هر کجا که بخواهد خرید کند.

این رویداد برای صاحبان مشاغل نیز بسیار ارزشمند است. زیرا آنها به راحتی می توانند از تعطیلات خود استفاده کنند و مطمئن شوند که فروشگاه باز است و فروش در حال انجام است. یکی از مهمترین مزیت های فروشگاه اینترنتی عدم محدودیت زمانی و مکانی است.

4. فروش با تنوع بیشتر و هزینه کمتر

اگر یک فروشگاه اصیل می خواهد محصولات با کیفیت بالاتری را حمل کند، باید فضایی به فروشگاه خود اضافه کند. به عنوان مثال، اگر یک فروشگاه فیزیکی 200 متری دارید، برای تنوع بیشتر باید فضای خود را به 400 یا 500 متر افزایش دهید. اما حتی تنوع بالای این فضا هم محدودیت هایی دارد. این موضوع گران است. زیرا باید مکان و تعداد کارمندان خود را افزایش دهید تا بتوانید تنوع بیشتری برای مخاطبین خود ایجاد کنید.

اما فروشگاه اینترنتی اصلا اینطور نیست. با کمترین هزینه می توانید تنوع نامحدودی داشته باشید. زیرا دیگر نیازی به افزایش تعداد کارمندان و یا اندازه فروشگاه خود ندارید و تنها کاری که باید انجام دهید این است که محصولات را وارد فروشگاه اینترنتی خود کنید. سپس توضیحات و ویژگی های هر یک از آنها را تعریف کنید تا مشتریان بتوانند بیشترین تنوع ممکن را در مقابل خود ببینند.

 

5. هزینه تبلیغات ارزان و گسترده است

حتما می دانید که یک فروشگاه اینترنتی باید از بروشورها، تراکت ها و موارد مشابه دیگر برای اهداف تبلیغاتی استفاده کند که در نوع خود گران هستند.

از سوی دیگر، پخش تبلیغات برای فروشگاه های فیزیکی دارای محدودیت مکانی است.

اگر همان تبلیغ را در اینترنت با همان هزینه یا حتی کمتر انجام دهند، مطمئناً می تواند نتایج بیشتری به همراه داشته باشد.

افراد بیشتری ممکن است تبلیغات شما را در اینترنت ببینند و به آن اعتماد کنند و در نهایت خرید کنند.

مقاله پیشنهادی: آموزش رپورتاژ نویسی

6. افزودن محصولات جدید بدون هیچ محدودیتی

اگر بخواهید به عنوان مثال 500 کالا به فروشگاه فیزیکی خود اضافه کنید، با محدودیت های زیادی مواجه خواهید شد. همچنین ممکن است مجبور شوید در جای دیگری شعبه راه اندازی کنید. اما فروشگاه اینترنتی اصلا اینطور نیست. شما می توانید بدون هیچ محدودیتی و با کمترین هزینه، به تعداد دلخواه محصول به فروشگاه خود اضافه کنید.

ادامه مقاله در سئو لرن

0 دیدگاه
برای قرار دادن دیدگاه وارد شوید

آموزش سئو بصورت حرفه ای و تخصصی