مزایای ایجاد تقویم محتوایی اینستاگرام

arghavan18 1 ماه پیش

تقویم محتوایی اینستاگرام مانند هر تقویم محتوایی دیگری به شما کمک می‌کند تا کنترل دقیق‌تری بر روی زمان خود داشته باشید. به این ترتیب با نظم بیشتری در این پلتفرم حضور داشته و نتایج بهتری را مشاهده خواهید کرد.. بنابراین حضور در فضای اینستاگرام و استفاده از قابلیت‌های آن برای شناساندن برند خود به افراد مرتبط، افزایش تعداد دنبال کنندگان و ایجاد مشتریان وفادار بسیار تاثیرگذار است..برای استخدام دورکاری بومران نیز میتوانید با ما همراه باشید.
 

مزایای ایجاد تقویم محتوایی اینستاگرام

تنها نکته‌ای که باید از ابتدای کار مشخص کنید این است که قرار است تقویم محتوایی خود را برای چه دوره زمانی نوشته شود. این دوره زمانی می‌تواند هفتگی، ماهیانه و یا حتی سالیانه باشد.

پس از تعیین دوره زمانی وقت آن رسیده تا تقویم محتوایی خود را ایجاد کنید. برای این کار کافیست ۵ مرحله‌ای که در ادامه توضیح می‌دهیم را قدم به قدم انجام دهید. در سایت فریلنسری ومران نیز میتوانید تولید محتوای شبکه های اجتماعی به فریلنسرها بسپارید.

مشخص کردن استراتژی‌های محتوایی

قبل از هر چیز باید استراتژی‌های محتوایی خود را برای اینستاگرام مشخص کنید. این استراتژی‌ها کاملاً مرتبط با استراتژی‌های کلی کسب و کار شما هستند. اگر هنوز در مورد استراتژی‌های خود دچار شک و تردید هستید، پیشنهاد می‌شود برای تعیین آنها به چند سوال زیر پاسخ دهید.


 

قرار است به طور منظم در چه بازه های زمانی پست منتشر کنید؟

آیا علاقمندید الگوی مشخصی را در صفحه اینستاگرام خود ایجاد کنید؟

بر اساس فعالیت‌های مخاطبان و منطقه جغرافیایی و رفتار مردمی که در آن زندگی می‌کنید،

محتوای ارائه شده در هر پست از چه نوعی خواهد بود؟


 

جمع آوری اطلاعات پست‌های گذشته

این بخش مرتبط با حساب‌های کاربری‌ای است که فعالیت خود را از مدت‌ها قبل شروع کرده‌اند. قبل از ایجاد تقویم محتوایی یک بررسی کامل بر روی پست‌هایی که در گذشته منتشر کرده‌اید، انجام دهید. به این ترتیب متوجه خواهید شد که چه محتواهایی با چه ویژگی هایی از دیدگاه کاربران شما ارزشمندتر بوده است.سعی کنید در تقویم محتوایی جدید بیشتر روی این محتواها کار کنید.

cof17xsm2ukr.png


 

ایجاد ذخیره کردن پست

ذخیره محتوایی یکی از بهترین کارهایی است که می‌توانید برای موفقیت تقویم محتوایی خود در نظر بگیرید .وابسته به نوع کارکرد صفحه خود بهتر است بخشی از محتوای خود را برای یک دوره زمانی مشخص تهیه کنید. این کار می‌تواند تنها با نوشتن کپشن و هشتک‌ها انجام شود. یا اینکه تمام محتوا به همراه تصویر در یک فایل ذخیره شود. مکانی که محتوای خود را ذخیره می‌کنید باید در دسترس اعضای تیم شما باشد. بنابراین بهتر است این فایل را بر روی گوگل درایو ایجاد کنید.


 

استفاده از قالب های موجود

اگر تا اینجای کار با ما همراه بوده باشید، تقریباً مراحل ابتدایی ایجاد تقویم محتوایی را طی کرده و اکنون آماده اید تا یک تقویم محتوای کامل را ایجاد کنید. برای ایجاد تقویم محتوایی می‌توانید از قالب‌های آماده نرم‌افزارهای مختلف استفاده کنید. در ادامه به تعدادی از قالب آماده اصلی و پرکاربرد اشاره می کنیم. موارد دیگر نیز وجود دارد اما این قالب‌ها آن از دیدگاه کاربران کارآمدتر بوده‌اند.

زمان بندی محتوا

شاید بهتر است این مرحله را مرحله پس از ایجاد تقویم محتوایی در نظر بگیرید. تا قسمت قبلی تقویم محتوایی شما به همراه پست‌های آن مشخص شده است. در این بخش کافیست بر اساس زمان‌بندی هایی که در مراحل قبلی به دست آورده‌اید، محتوای خود را از طریق نرم افزارهای اتوماتیک زمانبندی کنید. تا در زمان مشخص منتشر شود. ابزار متعددی برای زمانبندی اتوماتیک محتوا وجود دارد برای مثالPlanoly ،Hootsuite،sprout social ابزار مناسبی در این زمینه هستند.

0 دیدگاه
برای قرار دادن دیدگاه وارد شوید

arghavan18

سلام دنیا