پیکسلر | شبکه اجتماعی برنامه نویسان

چند درصد از پیامک های تبلیغاتی به دست مخاطب می رسد؟

به‌طور میانگین حدود ۸۰ درصد از پیامک‌های تبلیغاتی به صورت موفق تحویل مخاطب داده می‌شود؛ اما ۲۰ درصد از پیامک‌ها به علت‌های مختلف از جمله خاموش بودن تلفن همراه، عدم دسترسی به شبکه مخابرات، قراردادن شناسه پیامک در لیست سیاه توسط مخاطب و … به دست آن‌ها نمی‌رسد.

candoosms.com/ads-message

0 پاسخ
برای قرار دادن دیدگاه وارد شوید

سلام مهسان هستم. در مورد پیامک مارکتینگ به خصوص وب سرویس برای شما بنویسم