علم مدیریت در ابتدا بر ایجاد و توسعه استراتژیهایی تمرکز داشته که عملی سازی و بهرهوری کسبوکارهای موجود در بازار را شکل میداد. اما امروزه با توجه به راه اندازی استارتاپ و تشکیل کسبوکارهای کوچک جدید، مجموعه نوینی از ابزارهای جستجوی مدل کسبوکار در اختیار استارتاپ ها قرار داشته تا بتوانند به شرکتهای بزرگ و موفق تبدیل شوند.
در واقع تحولات بنیادینی در علم و فناوری رخ داده است که جنبههای مختلف زندگی بشر را تحت تاثیر قرار داده است. به همین دلیل این سرعت تغییرات فناوری باعث شده است که تمام کسبوکارها از رویکرد استارتاپ استفاده کنند تا بتوانند کسبوکار خود را همگام با تغییرات بازار، تغییر داده و به موفقیت برسند.
برای خواندن ادامه مقاله اینجا بزنید