پیکسلر | شبکه اجتماعی برنامه نویسان

گوگل آنالتیکس جدید

dmavid 3 سال پیش

 آنالتیکس جدید نیز با امکانت بیشتری اطلاعات مفیدی تری را در اختیار وب مستران قرار میدهد. که همراه با آژانس بازاریابی دیجیتال آوید به آن میپردازیم.

با گوگل آنالتیکس جدید که بسیار هوشمند تر شده و  بر روی وبسایت و اپلیکیشن قابل استفاده است درک کامل تر و بهتری از رفتار کاربران در هنگام بازدید از سایت شما توسط سیستم عامل ها و دستگاهای مختلف میدهد.بنابراین به راحتی میتوانید به داده های آن اعتماد کنید. این امکانات جدید عبارتند از

بینش دقیق  تصمیمات بازاریابی 

با استفاده از امکانات پیشرفته گوگل آنالتیکس  جدید می توانید به طور خودکار از روند پیشرفت قابل توجه در داده ها آگاه شوید مانند محصولاتی که به دلیل نیازهای جدید مشتری تقاضای بیشتری دارند این ابزارحتی به شما کمک می کند تا اقدامات آینده مشتریان خود را پیش بینی کنید.

به عنوان مثال احتمال ریزش تعداد کاربران را محاسبه می کند تا بتوانید در زمانی که بودجه های کس وکار شما تحت فشار است  به طور موثرتری در حفظ مشتری های خود سرمایه گذاری کنید. همچنین قرار است امکانات بیشتری نیز برای شما فراهم شود مانند معیارهای جدید پیش بینی کردن مانند درآمد بالقوه ای که می توانید از یک گروه خاص از مشتریان خود کسب کنید.

همچنین به شما این امکان را می دهد تا تجزیه و تحلیل هایی را انجام دهید تا درک کنید چرا برخی از مشتریان بیشتر از دیگران هزینه می کنند  بنابراین می توانید برای بهبود نتایج خود اقدام کنید.

تبلیغات گوگل ادورز به شما امکان می دهد مخاطبان جدید بتوانند با مشتریان شما ارتباط برقرار کنند و با بدست آوردن اطلاعات و تجربه خرید آنها، با کسب و کار شما آشنا شوند . با مشاوره رایگان آنلاین مارکتینگ آوید نیز میتوانید تبلیغات خود را شروع نمایید.

بررسی داده ها به طور همزمان

از دیگر امکانات جدید آنالتیکس گوگل امکان درخواست های تبلیغات طولانی مدت است. آنالتیکس جدید  همچنین می تواند تعاملات اپلیکیشن و وب سایت را با هم اندازه گیری و تجزیه و تحلیل کند که می تواند شامل بازدیده از کانال یوتوپ  YouTube هم از وب سایت و هم اپلیکیشن آن باشد.

آمار بازدید از یوتیوب،شبکه ها اجتماعی،ایمیل مارکتینگ،سرچ ارگانیگ،سرچ گوگل و سایر ارقام و داده هایی که از طریق این ابزار میتوانید به دست آورید.به شما کمک می کند تا تأثیر همه تلاشهای بازاریابی خود را به صورت یکجا مشاهده و بررسی کنید.

درک کامل تعامل مشتریان 

گوگل آنالتیس جدید به جای بررسی داده ها توسط دستگاهها یا سیستم عاملهای مختلف ، میزان مشتری محور را بررسی پ اطلاعات آن را نشان دهد. این اطلاعات از هویت های مختلف گرفته شدند از جمله شناسه های کاربری و اطلاعات منحصر به فرد  گوگل  از کاربران که تبلیغات را شخصی سازی کردند انتخاب کرده اند  استفاده می کند تا دید کامل تری از نحوه تعامل مشتریان با تجارت شما را ارائه دهد.

همچنین درک بهتری از مشتریان خود در کل چرخه زندگی آنها از خرید تا نگهداری را خواهید داشت. این امر زمانی حیاتی است که نیازهای افراد به سرعت در حال تغییر باشد و شما مجبور باشید تصمیمات جدیدی بگیرید تا بتوانید مشتریان جدید را به دست بیاورید  و آنها را حفظ کنید.

شما میتوانید اطلاعات مربوط به بازاریابی را براساس بخشی از خرید مشتری مورد نظر خود پیدا کنید. به عنوان مثال ، شما می توانید در قسمت گزارش acquisition مشاهده کنید که چه کانالهایی مشتریان را به سمت سایت شما هدایت کردند و گزارش تعامل و اقدامات آنها را مشاهده کنید. پکیج دیجیتال مارکتینگ آوید گزارشی از رویداد سایت شما را در اختیارتان قرار میدهد.

تصمیم گیری اهداف بلند مدت

برای سرمایه گذاری در اصول بازاریابی دیجیتال مانند تجزیه و تحلیل دقیق تر اطلاعات توسط آنالتیکس می توانید پیش بینی های لازم را بکنید و برای انجام آنها آماده باشید

همچنین این ابزار به شما کمک می کند تا با یک رویکرد جدید برای کنترل داده ها،  نحوه جمع آوری ، نگهداری و استفاده از داده ها را بهتر مدیریت کنید. تنظیمات دقیق تر شخصی سازی تبلیغات ادورز به شما امکان می دهد چه زمانی از داده های خود برای بهینه سازی تبلیغات استفاده کنید و چه زمانی استفاده از داده های خود را محدود کنید و البته فعالیت کاربران را نیز بررسی کنید.

از آنجا که چشم انداز فناوری همچنان در حال تکامل است در آینده نیز امکانات بیشتر و شخصی تری نیز میتوانید توسط این ابزار دست بیاورید و مشتریان و فروش خود را افزایش دهید.

0 دیدگاه
برای قرار دادن دیدگاه وارد شوید

آخرین پست های من
چک لیست تولید محتوا 3 سال پیش چک لیست سئو آن پیج 3 سال پیش چک لیست سئو پایه 3 سال پیش اینستاگرام مارکتینگ 3 سال پیش