قابل اعتماد و معتبر است
آیا به اطلاعات ارائه شده در این مقاله اعتماد دارید؟ (PU)
آیا محتوا اطلاعاتی را به گونهای ارائه میکند که بخواهید به آن اعتماد کنید، مانند منبع روشن، شواهد تخصص درگیر، پیشینه درباره نویسنده یا سایتی که آن را منتشر میکند، مانند پیوندهایی به صفحه نویسنده یا اطلاعات سایت درباره صفحه؟ (CU)
اگر در مورد سایتی که محتوا را تولید می کند تحقیق می کردید، آیا این تصور را داشتید که این سایت به خوبی مورد اعتماد است یا به طور گسترده ای به عنوان یک مرجع در موضوع خود شناخته می شود؟
آیا محتوا دارای خطاهای واقعی قابل تأیید آسان است؟ (CU)
آیا احساس راحتی می کنید که به این محتوا برای مسائل مربوط به پول یا زندگی خود اعتماد کنید؟ (CU)
آیا محتوا اطلاعات، گزارش، تحقیق یا تحلیل اصلی را ارائه می دهد؟ (CU)
آیا محتوا توضیحی اساسی، کامل یا جامع از موضوع ارائه می دهد؟ (CU)
آیا عنوان و/یا عنوان صفحه خلاصه توصیفی و مفیدی از محتوا ارائه می دهد؟ (CU)
آیا عنوان و/یا عنوان صفحه از اغراق آمیز یا تکان دهنده بودن جلوگیری می کند؟ (CU)
آیا این همان صفحه ای است که می خواهید نشانک گذاری کنید، با یک دوست به اشتراک بگذارید یا توصیه کنید؟ (CU)
آیا انتظار دارید این محتوا را در یک مجله چاپی، دایره المعارف یا کتاب ببینید یا به آن ارجاع دهید؟ (CU)
آیا محتوا اشکال املایی یا سبکی دارد؟ (CU)
آیا محتوا به خوبی تولید شده است یا به نظر می رسد شلخته یا عجولانه تولید شده است؟ (CU)
آیا محتوا دارای مقدار بیش از حد تبلیغاتی است که حواس را از محتوای اصلی منحرف می کند یا با آن تداخل می کند؟ (CU)
برای پشتیبانی از تخصص خود و تقویت صحت نظر خود، شواهدی مانند تصاویر، صوت یا پیوندهای دیگر از تجربه خود را با محصول ارائه دهید. (PRU)
اندازه گیری های کمی را در مورد نحوه اندازه گیری یک محصول در دسته های مختلف عملکرد به اشتراک بگذارید. (PRU)
توضیح دهید که چه چیزی یک محصول را از رقبای خود متمایز می کند. (PRU)
محصولات قابل مقایسه را برای بررسی پوشش دهید، یا توضیح دهید که کدام محصولات ممکن است برای استفاده یا شرایط خاص بهترین باشند. (PRU)
برای کمک به خواننده در تصمیم گیری، پیوندهایی به سایر منابع مفید (خود شما یا سایر سایت ها) اضافه کنید. (PRU)
پیوندهایی به چندین فروشنده را در نظر بگیرید تا به خواننده امکان خرید از تاجر انتخابی خود را بدهد. (PRU)
گوگل بهروزرسانی الگوریتم جدیدی را اعلام کرده است که در ماه جاری منتشر خواهد شد. این بهروزرسانی الگوریتم جدید در سراسر سایت، بهروزرسانی «محتوای مفید» نامیده میشود.
اگرچه هیچ تاریخی از سوی گوگل مشخص نشده است، اما انتظار میرود که در ۲۲ آگوست عرضه شود و تقریباً دو هفته طول بکشد تا به طور کامل عرضه شود.
به روز رسانی محتوای مفید در مورد چیست؟
همانطور که از نام آن پیداست، هدف این الگوریتم هدف قرار دادن کیفیت محتوای وب سایت و اطمینان از این است که ناشران محتوا را برای کاربران وب سایت و نه برای موتورهای جستجو ایجاد می کنند. از جمله، یکی از دلایل اصلی انتشار این بهروزرسانی، بیارزش کردن محتوای نوشته شده برای موتورهای جستجو و اولویتبندی صفحات مفیدی است که عمدتاً برای افراد ایجاد میشوند.
به گفته گوگل:
«هفته آینده، ما «بهروزرسانی محتوای مفید» را راهاندازی خواهیم کرد تا اطمینان حاصل کنیم که مردم به جای محتوایی که عمدتاً برای ترافیک موتورهای جستجو ساخته شده است، محتوای اصلیتر و مفیدتری را که توسط مردم نوشته شده است، برای مردم میبینند.»
چهار توصیه کلیدی توسط گوگل در مورد چگونگی ساخت محتوای اول انسان
اگرچه این به روز رسانی پر از اطلاعات و بینش های ارزشمند توسط گوگل است، اما چهار چیز کلیدی وجود دارد که برای من قابل توجه است.
من قصد دارم این چهار توصیه گوگل را فهرست کنم و توضیح دهم که به چه معناست و شما به عنوان یک ناشر محتوا چه کاری باید انجام دهید.
https://seositecheckup.com/articles/googles-new-helpful-content-algorithm-update-what-you-need-to-know