روشهای مختلفی برای تبلیغات وجود دارد که بسته به هدف کسب و کار و جامعه مخاطب آن، میتوان از آنها استفاده کرد. تبلیغات در روزنامهها و مجلات، تبلیغات تلویزیونی، تبلیغات رادیویی، تبلیغات اینترنتی و ... انواع گوناگون تبلیغات هستند. در سالهای اخیر با گسترش فضای دیجیتال، توجه ویژهای به تبلیغات آنلاین شده است.با پلتفرم دیجیتال مارکتینگ بومران همراه باشید.
تبلیغات آنلاین چیست؟
تبلیغات آنلاین که با نامهای بازاریابی آنلاین ، تبلیغات اینترنتی و تبلیغات دیجیتال هم شناخته میشود، نوعی بازاریابی و تبلیغات است که از اینترنت برای ارسال پیامهای بازاریابی تبلیغاتی به مصرف کنندگان استفاده میکند.
.با عضویت در سایت فریلنسری دورکار بومران میتوانید پروژه دریافت کنید.
تبلیغات همسان
یکی از کاربردیترین و موثرترین راههای تبلیغاتی آنلاین، استفاده از تبلیغات همسان است. این نوع تبلیغات، ظاهری مشابه با ظاهر سایر قسمتهای سایت تبلیغ کننده دارند. به همین دلیل افراد بدون توجه به اینکه محتوای موجود تبلیغاتی است، بر روی آن کلیک کرده و به آن توجه میکنند.
تبلیغات موتورهای جستجوگر
این نوع از تبلیغات شما را در کمترین زمان به هدفتان میرساند. در واقع تبلیغات در موتورهای جستجوگر مانند گوگل، شما را در نتایج برتر جستجوها نشان میدهد. در این روش، متناسب با محتوای سایت و خدماتی که ارائه میدهید، به تحقیق کلمات کلیدی کاربران و تعیین آنها میپردازید. آنگاه وقتی کاربری کلمه کلیدی شما را جستجو کند، گوگل شما را در نتایج اول به او نشان میدهد. این نوع تبلیغات را CPC هم میگویند چرا که پرداخت هزینه به صورت پرداخت به ازاء هر کلیک خواهد بود.
·تبلیغات موبایلی
به هرگونه تبلیغی که از طریق موبایل یا تبلت به دست مخاطبان برسد، تبلیغات موبایلی گفته میشود. از آنجایی که امروزی هر فرد موبایل شخصی خود را دارد، یکی از بهترین راههای تبلیغاتی به حساب میرود؛ چرا که میتوانید تبلیغ خود را مستقیماً به دست مخاطب خود برسانید. امروزه تبلیغات موبایلی معمولا در وب سایتها و اپلیکیشنها انجام میشود. پیام تبلیغاتی هم میتواند شامل متن، ویدئو، بنر، صوت و فیلمهای فلش باشد.
تبلیغات شبکههای اجتماعی
رسانه های اجتماعی بخش فوق العاده مهمی از زندگی روزمره ما است. از طریق این کانالها افراد گوناگون چندین بار در روز به هم متصل میشوند و ضمن برقرار ارتباط، مطالبی را با هم به اشتراک میگذارند و در خصوص آنها نظر میدهند. بنابراین، ایجاد تبلیغات در این شبکهها، برای ایجاد آگاهی از برند و همچنین برای دستیابی به مشتریان جدید بالقوه ضروری است. اگر به درستی از شبکههای اجتماعی استفاده کنید تاثیر شگرف آن را بر روند رو به رشد کار خود، خواهید دید!
هدفگیری مجدد
این نوع تبلیغات با هدف گرفتن کاربرانی که به شما علاقه نشان دادهاند، تبلیغات شما را به هدف میرساند. بعنوان مثال اگر فردی قبلا از وب سایت شما بازدید کرده، و به وب سایت دیگری میرود، با نشان دادن تبلیغی از شما در آن وب سایت، مجددا محصولات یا خدمات شما به او یادآوری میشود. این نوع تبلیغات برای فروش مناسب هستند اما در جلب آگاهی از برند نیز مفید هستند.
بازاریابی ایمیلی
این قالب از بازاریابی چیز جدیدی نیست اما با قدرت بیشتری دوباره ظاهر شده است. شما با در اختیار داشتن ایمیل کاربرانتان میتوانید با کمک متن، پوستر، موشن و ... ارتباط خود را با مشتریان خود نگه دارید و به معرفی محصولات جدید خود بپردازید. اگر این را در نظر داشته باشید که رسیدن به یک مشتری جدید، بیش از 7 برابر گرانتر از نگهداری مشتری فعلی است، می توانید مطمئن باشید که بازاریابی ایمیلی یک راهکار تبلیغاتی ایده عالی است.
تبلیغاتی ویدئویی
محتوای ویدیویی یک منبع فوق العاده سرگرمکننده برای کاربران است. استفاده از فیلمهای کوتاه به عنوان یک استراتژی تبلیغاتی یک ایده خارق العاده است! علاوه بر جنبه تبلیغاتی، این سبک ویدئوها با قرار گرفتن در سایت شما، به افزایش ترافیک سایت و در نتیجه بهبود رتبه سئو شما کمک میکنند. به علاوه، این نوع محتوا در شبکههای اجتماعی مخاطبان زیادی را با خود درگیر میکند.
برای لیست خدمات بازاریابی دیجیتال تهران بومران از وب سایت ما دیدن نمایید.