استراتژی های جستجوگرها برای رتبه بندی جستجوی بالاتر در سال 2021

nafas 2 هفته پیش
Bsxqb4qVFGoJPawnUF4qqTg6liWsptO6IHPaMOij.jpg

آیا تصوری از اینکه هر روز چند وب سایت ایجاد می شود دارید؟

تقریباً هر دقیقه 380 مورد جدید و هر روز 5،47،200 سایت جدید ایجاد می شود! همانطور که رقابت آنلاین افزایش می یابد، شما باید استراتژی های SEO خود را تجدید نظر کنید و برای تسلط در SERP باید یک استراتژی SEO تعریف کنید، که به نوبه خود به شما کمک می کند درآمد بیشتری در سال 2021 کسب کنید. در این مقاله، می توانید برای بررسی در سال 2021 به استراتژی های SEO مورد نیاز خود بپردازید.

1. جواب های ویژه گوگل (Featured Snippets)

 

qiMdiN2aWoo3ANaysb0w5KFIhrv2vRzwTDzZLGHX.jpg

جواب های ویژه در بالای اولین نتیجه، درست در زیر تبلیغات در یک کادر ظاهر می شوند. معمولاً به آن موقعیت 0 گفته می شود.

برای استفاده از این ویژگی باید به سوالات متداول در وب سایت خود پاسخ دهید. اگر کیفیت پاسخ ها خوب باشد، ممکن است کلیک های بیشتری به وب سایت شما منتقل شود و در نتایج جستجو قرار گیرد. تقریبا نیمی از کلیک های موتور جستجو مربوط به جواب های ویژه است. اگر محتوای با کیفیت بنویسید از آنجایی که باعث ایجاد ترافیک ارگانیک می شود، فرصت خوبی است، حتی اگر وب سایت شما در صفحه اول رتبه بندی نشود.

2. استفاده از کلمه کلیدی مناسب

euifvI449PymWCLS9tc6Gv7rNJZjuchOHSQ6nd3I.jpg

استفاده از کلمات کلیدی مناسب در محتوای وب سایت شما به موتور جستجو کمک می کند تا سایت خود را به راحتی برای کاربر پیدا کند. در حالی که کلمه کلیدی را انتخاب می کنید، کلمه ای را که کاربر در جستجوی شماست انتخاب کنید، شما باید بر روی کلمات کلیدی با رقابت کم و حجم جستجوی بالا تمرکز کنید. شما باید از کلمات کلیدی قابل جستجوی صوتی استفاده کنید، زیرا بیشتر کاربران استفاده از دستیار صوتی را به تایپ ترجیح می دهند. کلمات کلیدی برای جستجوی صوتی ممکن است از نظر نوشتن و گفتگو در افراد متفاوت باشد، و این کلمات باید به عنوان قالب کلمات کلیدی طولانی(long-tail) باشد.

3. بهینه کردن وب سایت برای جستجوی گفتاری

QBQUDDVq1icvTyBbMyzCnxm22ovuQxZvGmjgzueE.jpg

جستجوهای صوتی با افزایش استفاده از تلفن های هوشمند محبوبیت بیشتری پیدا می کنند. اگر یاد بگیرید چگونه وب سایت خود را برای جستجوی صوتی بهینه کنید، ایجاد ترافیک ارگانیک بیشتر آسان خواهد بود. شاید از خود بپرسید که جستجوی صوتی چگونه با SEO ارتباط دارد؟ واقعیت این است که جستجوی صوتی به طرز گسترده ای بر SEO تأثیر می گذارد و از آنجا که جستجوی صوتی حاوی کلمات بیشتری است، بهتر است کلمه کلیدی طولانی مدت را هدف قرار دهید. به یاد داشته باشید، نحوه صحبت با تایپ کلمه متفاوت است، بنابراین کلمات کلیدی باید به گونه ای تولید شوند که موتورهای جستجو بتوانند به راحتی اطلاعات وب سایت شما را پیدا کنند.

4. ایمن کردن وب سایت خود با گواهی SSL

kvHC4BnE4yYgR5WPtVdmchuzf9732Kofe3feHSNi.jpg

دریافت گواهی SSL به یک مرحله اجتناب ناپذیر برای انواع وب سایت های تجاری تبدیل شده است. کاربران سایت های ایمن را ترجیح می دهند، زیرا نگران امنیت سایبری هستند. اگر کاربران هشدار ایمن را مشاهده نکنند، دیگر به بازدید از صفحه شما ادامه نمی دهند. این می تواند منجر به نرخ پرش بالا شود و این می تواند بر موقعیت صفحه در لیست جستجوی ارگانیک تأثیر بگذارد. اطمینان به کاربر در مورد محافظت از داده های وی و مسئولیت آن در محافظت از حریم خصوصی وی بسیار مهم است. همچنین، Google ترجیح می دهد سایت های HTTPS تجربه مرور ایمن را به کاربران ارائه دهد و کسانی که HTTPS را اجرا کرده اند ممکن است از نظر SEO بهبود جزئی داشته باشند.

5. انجام ممیزی SEO به طور منظم(آنالیز کردن سایت)

Ou4CybyXq82b7FEdwT9SnX55w0spOg3mVmNO2di8.jpg

با آنالیز کردن سایت، به راحتی می توانید مکان و چگونگی بهبود استراتژی SEO خود را تشخیص دهید. می توانید وب سایت خود را برای موبایل دوستانه بیابید، دلایلی که باعث می شود سایت شما به آرامی بارگیری شود و آیا عملکرد پیوندها به درستی انجام می شود. همچنین می توانید عملکرد کلید واژه خود را در SERP تجزیه و تحلیل کنید.

انجام یک ممیزی سایت نشان می دهد که کدام منطقه را به خوبی انجام می دهید و باید کدام یک را بهبود ببخشید. این را به عنوان یک گزارش برای استراتژی SEO خود در نظر بگیرید و عملکرد سایت خود را بهبود ببخشید.

6. استفاده از Schema markup

9sqad34BKVHq3m52DoLqKavuI9X1enHo7dmeVt5H.png

هSchema markup یکی از روش های قدرتمند برای بهینه سازی وب سایت شما برای موتورهای جستجو است. این کدی است که در وب سایت شما نصب شده و به گوگل امکان می دهد اطلاعات مربوطه را به کاربران تحویل دهد. اگر کاربران بتوانند اطلاعات ضروری را در SERP ببینند و نیازی به کلیک کردن روی بسیاری از صفحات وب برای یافتن اطلاعات مورد نظر خود ندارند، برای آنها مفید خواهد بود.

نتیجه

استراتژی های SEO به طور دوره ای تغییر می کنند، شما باید خود را همراه با تکنیک ها و ابزارهای جدید به روز کنید. سئوی خوب بسیار فراتر از یک کلمه کلیدی است و برای انواع وب سایت های تجاری بسیار مهم است، صرف نظر از صنعت. خوب است اگر از این تکنیک ها مطلع باشید، اما اگر هنوز در تلاش برای ایجاد ترافیک به وب سایت خود هستید، وقت آن است که با خدمات متخصص SEO کمک بگیرید.

0 دیدگاه
برای قرار دادن دیدگاه وارد شوید