پیکسلر | شبکه اجتماعی برنامه نویسان

با چه ابزارهایی سوشیال مدیا را تحلیل کنیم؟

arghavan18 2 سال پیش

 

ابزارهای آنالیز شبکه‌های اجتماعی و بازاریابی آنها مانند دو چرخ موتورسیکلت عمل می‌کنند. نبود هر یک از آنها شبکه‌های اجتماعی را نا کارآمد می‌‌کند. استفاده از ابزار آنالیز به شما کمک می‌کند تا بدانید کدام یک از فعالیت‌های شما درست بوده و نتیجه خوبی داشته و در کدام قسمت اشتباه عمل کرده‌اید. دانستن اشتباه‌ها و اصلاح آنها و تقویت نقاط قوت منجر به فعالیت موفق‌تر شما در شبکه‌های اجتماعی می‌شود. با آنالیز اطلاعات به دست آمده از ابزار تجزیه و تحلیل و قرار دادن آنها در کنار یکدیگر می‌توانید تصویر کاملی از فعالیت خود در شبکه‌های اجتماعی بدست آورید برای استخدام دورکاری بومران با ما همراه باشید.

 

ابزارهای تحلیل سوشیال مدیا

BuzzSumo

این نرم‌افزار، یک ابزار آنالیز جامع است که برای  تحلیل محتوا به کار می‌رود. ویژگی هایی مانند بررسی برند یا برند مانیتورینگ،   social listing و بررسی رقبا از جمله فعالیت‌هایی است که به کمک این ابزار قابل انجام است. علاوه بر این قابلیت آنالیز شبکه‌های اجتماعی را نیز دارد برای مشاور دیجیتال مارکتینگ رایگان با ما تماس بگیرید..

.

Brand24

این ابزار قابلیت آنالیز و تحلیل شبکه‌های اجتماعی و وب را به طور همزمان دارد. شما می‌توانید کلمه‌های کلیدی مرتبط با شرکت خود را مورد بررسی قرار دهید و میزان موفقیت آنها را در شبکه‌های اجتماعی بدانید

این موفقیت در قالب پارامترهای مانند:

  •  engagement
  • reach
  •  volume of mention

تعریف می‌شود .به علاوه افرادی که بیشتر شما را منشن کرده‌اند را نیز نمایش می‌دهد.کلمات کلیدی مرتبط با یک شرکت می‌توانند شامل:نام آن شرکت، آدرس وب‌سایت، هشتگ‌های مربوط به آن شرکت، کمپین‌های بازاریابی آن، نام کمپین‌های بازاریابی و هشتگ‌های مرتبط با فعالیت آنها باشد. در آکادمی بازاریابی دیجیتال بومران مقالات به روز مطالعه کنید برای شروع کلیک کنید.

 

Cyfe

این ابزار یک داشبورد کامل برای آنالیز کسب و کار شماست، که علاوه بر قابلیت آنالیز شبکه‌های اجتماعی می‌توانند در زمینه سئو، فروش،ایمیل مارکتینگ و مانند اینها نیز اطلاعات جامع و خوبی را در اختیار شما قرار دهد. در این مطلب بیشتر بر روی قابلیت‌های این ابزار در آنالیز شبکه‌های اجتماعی تمرکز می‌کند

 

 CoSchedule

این ابزار به عنوان یک ابزار مکمل در کنار ابزارهای دیگری مانند brand24 به عنوان تقویم استفاده می‌شود.  استفاده از این تقویم برای همهی مشاغل کوچک متوسط و بزرگ میتواند کارآمد باشد.

ابزارCoSchedule عملکرد پست‌های شما را در شبکه‌های اجتماعی نیز تجزیه و تحلیل می‌کند و با استفاده از اطلاعات به دست آمده اقدامات خاصی را  به شما توصیه می‌کند.

 

Sprout Social

این نرم‌افزار یک ابزار جامع برای مدیریت شبکه‌های اجتماعی است. به کمک این ابزار می‌توانید عملکرد خود را در رسانه‌های اجتماعی یا سوشیال مدیاها پیگیری کنید.

این پلتفرم ویژگی‌های زیادی را برای تجزیه و تحلیل عملکرد شبکه‌های اجتماعی، میزان ،engagement ،ارسال پیام‌ها و گوش دادن به مکالمات شبکه‌های اجتماعی برای کسب و کارها ارائه می‌دهد.

 

0 دیدگاه
برای قرار دادن دیدگاه وارد شوید