پیکسلر | شبکه اجتماعی برنامه نویسان

نقش اینفوگرافی در بازاریابی دیجیتال

arghavan18 2 سال پیش

 

اینفوگرافی مجموعه‌ای از طراحی‌های مینیمال، نمودارها و طرح‌های تصویری است که اطلاعات را به شکل ساده و جذاب به مخاطب ارائه می‌دهد. از طریق این روش اطلاعات به شکلی واضح و سریع در اختیار مخاطب قرار‌می‌گیرد. از طرفی گیرایی و جذابیت این طرح‌ها توجه مخاطب را به خود جلب می‌کند. به یاد داشته باشید که در طرح‌های اینفوگرافیک باید بیشتر از جذابیت و گیرایی به مفهموم تصویری منتقل شده توجه داشته باشید.در سایت استخدام دورکاری بومران با ما همراه باشید.

.

اینفوگرافی در بازاریابی

بازاریابان برای ایجاد آگاهی در مورد برند خود و افزایش درگیری مخاطبان با کسب‌وکار خود از اینفوگرافی استفاده می‌کنند.برای مشاور دیجیتال مارکتینگ رایگان با ما تماس بگیرید.

در واقع اینفوگرافی به بازاریابان کمک می‌کند تا:

  • دستاوردهای کسب‌وکار خود را نمایش دهند.
  • در مورد یک خبر ، یک محصول و یا خدمات جدید اطلاع رسانی کنند.
  • کیفیت آموزش در دوره‌های آنلاین و یا جزوه‌های خود را بهبود دهند.
  • و در نهایت در شبکه‌های اجتماعی مخاطبان را به خود جذب کنند.

اینفوگرافی در کسب‌وکارهای کوچک 

کسب‌وکارهای کوچک و کارآفرینان از اینفوگرافی برای افزایش مخاطبان خود و شناساندن کسب‌وکار خود به مخاطبان استفاده می‌کنند.

مزایای آن برای این کسب‌وکارها عبارت است از:

  • نشان دادن موفقیت‌های نام تجاری خود
  • نشان دادن مسیر فکری خود به مخاطبان شبکه اجتماعی
  • استفاده در بخش فروش و نشان دادن کالا و خدمات به شکل بهتر
  • نشان دادن تاریخچه ی فعالیت‌های شرکت
  • ایجاد خبرنامه‌ی جذاب
  • ایجاد وبینارهای جذا

برای آموزش دیجیتال مارکتینگ رایگان کلیک کنید.

طراحی اینفوگرافی 

  1. نکات کلیدی و نقاط قوت محتوای خود را تعیین کنید
  2. عنوان‌های اصلی و زیر عنوان‌ها را به‌طور کامل مشخص کنید.
  3. طول پاراگراف‌ها را مشخص کنید.
  4. عبارات داخل متن را بنویسید و در اختیار طراح قرار دهید.

 

مشخش کردن قالب اینفوگرافی 

برای انتخاب یک قالب مناسب  اینفوگرافی به رنگ، فونت، نحوه‌ی چیدمان مطالب و ابعاد هر بخش توجه کنید. همه‌ی این موارد باید با محتوای شما همخوانی داشته باشد.

یکی از نکات مهم برای طراحی و یا انتخاب قالب دانستن نوع آن ست. 

 

0 دیدگاه
برای قرار دادن دیدگاه وارد شوید