پیکسلر | شبکه اجتماعی برنامه نویسان

4 تکنیک هوشمندانه برای هدف قرار دادن مخاطبان در کمپین گوگل ادز

rokhnet 1 سال پیش
vxZrgJ240G0rtp8HjLqqGPMTr2PHRhrBu794pC51.jpg

این چهار تاکتیک پیشرفته هدف‌یابی مخاطب را برای اصلاح بافتن مخاطب صحیح Google Ads Display در این مقاله با هم مرور میکنیم.

روزهایی که صرفاً به کلمات کلیدی تکیه می‌کردید تا موفقیت PPC خود را افزایش دهید، گذشته است.

با انواع تطبیق کلمات کلیدی آرام، استفاده از مخاطبان در تبلیغات گوگل ده برابر پیچیده شده است.

استفاده از هدف گیری مخاطب دیگر گزینه ای برای کمپین ها نیست. این باید بخشی از استراتژی کلی کمپین شما باشد.

در اینجا، چهار تاکتیک پیشرفته هدف‌گیری مخاطب را برای اصلاح هدف‌گیری PPC برای افزایش بودجه و به حداکثر رساندن بازده هزینه تبلیغات (ROAS) خواهید آموخت.

1. استفاده هوشمندانه‌تر از فهرست‌های بازاریابی مجدد برای تبلیغات جستجو (RLSA)

فهرست‌های بازاریابی مجدد برای تبلیغات جستجو (RLSA) به شما این امکان را می‌دهد که کمپین‌های تبلیغاتی جستجوی خود را بر اساس رفتار کاربر بازدیدکنندگان قبلی وب‌سایت سفارشی کنید و گزینه‌های پیشنهادی/هدف خود را در اطراف این کاربران زمانی که آنها در Google جستجو می‌کنند، تنظیم کنید.

 تبلیغ خدمات رخ نت :  قیمت طراحی سایت در اصفهان

مثال: افرادی را هدف قرار دهید که در هنگام جستجوی مارک های رقیب، بیش از میانگین درآمد خرید شما خرج می کنند.

این تاکتیک به شما این امکان را می‌دهد که هر زمان که در جستجوی یکی از رقبای شما در جستجوی گوگل هستند، تبلیغاتی را برای کاربرانی که ارزش تبدیل بالایی برای شما ایجاد کرده‌اند، هدف قرار داده و نمایش دهید، که می‌تواند به شما کمک کند از دست دادن مشتریان به رقبای پولی خود جلوگیری کنید.

برای مثال، یک خرده‌فروش آنلاین مواد غذایی می‌تواند خریدارانی را که بیش از میانگین ارزش سفارش خود در هفته هزینه می‌کنند، شناسایی کند.

در این سناریو، تبلیغ‌کننده می‌تواند یک کمپین جداگانه برای هدف‌گیری و پیشنهاد بر اساس شرایط رقیب راه‌اندازی کند، اما از RLSA ها استفاده کند تا تبلیغات فقط هر زمان که کاربران در فهرست جستجو می‌کنند، ارائه شوند.

این یک راه عالی برای اطمینان از صرف بودجه شما برای حفظ مشتریان سودآور است.

اگر می‌خواهید این تاکتیک را در حساب خود اعمال کنید، ابتدا باید میانگین درآمد خرید به ازای هر کاربر را که در حساب Google Analytics شما گزارش شده است، با رفتن به کسب درآمد > نمای کلی پیدا کنید:

2. ترکیب مخاطبان اجتماعی با RLSA

فیسبوک با بیش از 2.9 میلیارد کاربر فعال ماهانه، هیچ رقیبی از نظر تعداد مخاطبان خود ندارد.

در حالی که هدف گذاری فیس بوک می تواند برای دستیابی به توده ها مفید باشد، یکی دیگر از مزایای اصلی فیس بوک در جزئیات بالقوه ای است که می توانید کاربران فیس بوک را هدف قرار دهید.

برخلاف گوگل ادز، فیسبوک اطلاعاتی در مورد آنچه که کاربران واقعاً «لایک» یا دنبال می‌کنند و داده‌های عمیقی از نمایه‌های شخصی کاربران دارد.

مزایای استفاده از تبلیغات اجتماعی در کنار کمپین های جستجو می تواند بسیار زیاد باشد.

به عنوان مثال، یک مطالعه موردی اخیر از فیس بوک نشان داد که برند Bombas در هنگام استفاده از هدف گذاری مخاطبان سفارشی، افزایش 27 امتیازی را در فراخوان تبلیغات برای کمپین های همیشه سبز مشاهده کرد.

با وجود این، من هنوز با هزاران برند مواجه می‌شوم که رویکردشان به تبلیغات در فیس‌بوک و گوگل همسو نیست، و به همین دلیل نمی‌توانند بینش‌های کسب‌شده از یک پلتفرم به پلتفرم دیگر را برای به حداکثر رساندن موفقیت به اشتراک بگذارند.

 آشنایی با خدمات رخ نت :  طراحی آرم و لوگو در اصفهان

مثال: از فیس بوک برای کشف خریداران بالقوه جدید استفاده کنید و سپس این افراد را در جستجو هدف قرار دهید تا احتمال تبدیل آنها افزایش یابد.

فیس بوک یکی از بهترین پلتفرم ها برای گسترش دسترسی شما و شناسایی کاربران جدیدی است که در حال حاضر فعالانه به دنبال محصولات یا خدمات شما نیستند.

با برچسب گذاری تبلیغاتی که در فیس بوک اجرا می کنید و این بخش های مخاطب جدید را هدف قرار می دهید، بعداً می توانید وقتی این کاربران را با استفاده از کلمات کلیدی برتر در گوگل جستجو می کنند، تبلیغات را به سمت آنها هدف قرار دهید و احتمال تبدیل آن کلیک های فیس بوک به مشتریان جدید را افزایش دهید.

برای انجام این کار، ابتدا باید یک کمپین جدید در فیس بوک ایجاد کنید که برای هدف قرار دادن مشتریان بالقوه جدیدی طراحی شده است که قبلاً با تبلیغات جستجوی خود آنها را هدف قرار نداده اید (به استثنای بازدیدکنندگان وب سایت موجود و اعضای لیست پستی):

ادامه مقاله لینک زیر : 

 

0 دیدگاه
برای قرار دادن دیدگاه وارد شوید

اعضاء تیم رخ نت با چندین سال تجربه در زمینه های مختلف اقتصادی گرد هم جمع آمدند تا بتوانند با بررسی و کارشناسی دقیق کسب و کار ها ، مسیر موفقیت آنها را برای وارد شدن به مارکت های آنلاین فراهم سازند. طراحی سایت در اصفهان رخ نت سئو سایت در اصفهان رخ نت