پیکسلر | شبکه اجتماعی برنامه نویسان

کرنر استون چیست؟

rokhnet 2 سال پیش
IPgd7ZGIbqm5QipqMaT3vlKjeM59ijndcSWbG1IX.jpg

 

این پست همه چیزهایی را که باید در مورد محتوای سنگ بنا (کرنر استون) یا محتوای همیشه سبز ، همانطور که نیز شناخته می شود، بدانید، توضیح می دهد. شما یاد خواهید گرفت که کرنر استون چیست، چرا برای سئو مهم است، چگونه این نوع محتوا را بنویسید و چگونه باید از پست های خود به مقالات سنگ بنای خود لینک دهید.

محتوای سنگ بنا (کرنر استون) چیست؟

محتوای سنگ بنا هسته اصلی وب سایت شما است. این شامل بهترین و مهمترین مقالات در سایت شما می باشد. صفحات یا پست هایی که می خواهید بالاترین رتبه را در موتورهای جستجو داشته باشید. مقالات سنگ بنا معمولاً مقاله‌های نسبتاً طولانی و آموزنده‌ای هستند که بینش‌های پست‌های وبلاگ مختلف را ترکیب می‌کنند و هر چیزی را که در مورد یک موضوع خاص مهم است پوشش می‌دهند. تمرکز آنها به جای فروش محصولات، ارائه بهترین و کامل ترین اطلاعات در مورد یک موضوع خاص است. با این حال، آنها باید تجارت شما را منعکس کنند یا ماموریت شما را به طور کامل بیان کنند. محتوای سنگ بنا می تواند یک پست وبلاگ یا یک صفحه باشد. اما هر کدام که هستند، باید مطمئن شوید که بسیار خوب نوشته شده‌اند، مرتباً آنها را به‌روزرسانی کنید، و هدفتان این باشد که آنها را برای رقابتی‌ترین کلمات کلیدی خود رتبه‌بندی کنید.

تبلیغ خدمات رخ نت : طراحی سایت اصفهان

چرا مقالات سنگ بنا برای سئو بسیار مهم هستند؟

 محتوای سنگ بنا نقش مهمی در هر استراتژی سئو دارد. رتبه بندی برای عبارات جستجویی که بسیار محبوب هستند ممکن است سخت باشد، اما یک رویکرد سنگ بنای پایه می تواند به شما در مقابله با آن عبارات جستجوی رقابتی کمک کند. اگر صفحات زیادی در مورد موضوعات مشابه می نویسید، باید به گوگل بگویید کدام یک از آنها مهم ترین است. اگر این کار را نکنید، شانس خود را برای رتبه بندی خوب در نتایج جستجو از بین خواهید برد. ارائه ساختار پیوند داخلی صحیح بین پست های شما به گوگل می گوید که کدام مقاله مهم ترین است.

ساختار لینک سازی برای کرنر استون 

مقالات Cornerstone باید جایگاه برجسته ای در وب سایت شما داشته باشند. در حالت ایده آل، شخصی باید بتواند مستقیماً از صفحه اصلی شما به مقالات سنگ بنای شما کلیک کند. همچنین، تمام پست های دیگر شما در مورد موضوعات مشابه باید به مقاله سنگ بنای مربوطه خود پیوند داده شود، بنابراین اهمیت آن از ساختار سایت شما مشخص است. همانطور که سایت شما توسعه می یابد، تعداد زیادی پست وبلاگ جدید را می نویسید که به آن موضوع از زوایای دیگر نزدیک می شود، که هر کدام به مقاله سنگ بنای شما پیوند می دهند. این ساختار پیوند داخلی شانس رتبه بندی صفحات محتوای سنگ بنای شما را در جستجوهای گوگل افزایش می دهد. استعاره زیر ممکن است به شما در درک این اصل کمک کند: تصور کنید که به نقشه ایالت یا کشور نگاه می کنید. شهرهای کوچک و شهرهای بزرگ همه به نوعی به هم مرتبط خواهند شد. اما شهرهای بزرگ جاده های بیشتری نسبت به شهرهای کوچک خواهند داشت. آن شهرها سنگ بنای شما هستند که بیشترین پیوندها را دریافت می کنند. شهرهای کوچک پست های شما در مورد موضوعات خاص تر هستند. تعدادی جاده (پیوندها) به آنها منتهی می شود، اما نه به اندازه شهرهای بزرگ. مثال ملموس تر: در Yoast، ما پست های مختلف زیادی در مورد کپی رایتینگ سئو می نویسیم که هر کدام جنبه متفاوتی از کپی رایتینگ سئو را بررسی می کنند. مقاله سنگ بنای این موضوع، راهنمای نهایی برای سئو کپی‌رایتینگ است، و هر زمان که پست جدیدی در مورد کپی‌رایتینگ سئو می‌نویسیم، پیوندی به آن مقاله سنگ بنا اضافه می‌کنیم. با انجام این کار، من برای گوگل روشن خواهم کرد که راهنمای نهایی مهم ترین مقاله در مورد SEO Copywriting در سایت ما است و در نتیجه شانس آن را برای رتبه بندی افزایش می دهد.

Qu1fLFc20LePnTbCMedZ3xIFBckQC9C1P8tvY0CF.jpg

کدام مقالات سنگ بنای من هستند؟ 

سنگ بنای خود را با دقت انتخاب کنید. به چهار یا پنج صفحه ای فکر کنید که دوست دارید کسی در اولین بازدید از وب سایت شما بخواند. این مقالات باید سنگ بنای سایت شما باشند. کدام مقاله برای شما مهمتر است؟ کامل ترین و معتبرترین کدامند؟ آیا اینها کلمات کلیدی را هدف قرار می دهند که بیشتر می خواهید برای آنها رتبه بندی کنید؟ ممکن است وسوسه انگیز باشد که صفحه اصلی خود را به عنوان یک مقاله اساسی در نظر بگیرید، اما این واقعاً کاری نیست که صفحه اصلی شما انجام می دهد. اگرچه پیوندهای زیادی دارد که به آن بازمی گردند، اما از نظر محتوا واقعاً کاری را که یک سنگ بنا باید انجام دهد انجام نمی دهد. یک مقاله سنگ بنا باید یک موضوع خاص را هدف قرار دهد و محتوای عمیق زیادی در مورد آن موضوع صحبت کند. صفحه اصلی شما بسیار کلی تر از این خواهد بود، بنابراین به شما فرصت یکسانی برای رتبه بندی کلمات کلیدی مورد نظرتان نمی دهد. همانطور که گفته شد، البته، مهم است که برای بهینه سازی صفحه اصلی خود وقت بگذارید. اگر وب سایت شما بزرگ باشد، سنگ بنای بیشتری نسبت به زمانی که وب سایت شما کوچک باشد خواهید داشت. احتمالاً در مورد بیش از یک موضوع می نویسید، بنابراین حتماً یک مقاله سنگ بنای هر دسته را انتخاب کنید.

 به سنگ بنای خود توجه بیشتری کنید

 مفهوم محتوای سنگ بنا به قدری مهم است که افزونه های Yoast SEO برای وردپرس و Yoast SEO برای برنامه Shopify گزینه ای را برای نشان دادن اینکه آیا یک صفحه محتوای سنگ بنای است یا خیر را شامل می شود. اگر صفحاتی را به عنوان محتوای سنگ بنا علامت گذاری می کنید، Yoast SEO به شما کمک می کند تا محتوای اصلی بنویسید و یک ساختار پیوند داخلی محکم بسازید.

QRCeAiz2pVTTWaRxW0N5yyKsa7kpX1zSGicj1hzz.jpg

علامت گذاری مقالات سنگ بنای خود به این معنی است که می توانید لیستی از آنها را در نمای کلی پست خود ایجاد کنید، بنابراین می توانید به راحتی روی بهبود آنها کار کنید. و مهمتر از همه، ابزار پیشنهاد لینک در Yoast SEO Premium به مقالاتی که به عنوان محتوای سنگ بنا علامت گذاری می کنید اولویت می دهد، بنابراین اگر در مورد موضوعی مرتبط می نویسید هرگز فراموش نخواهید کرد که به بهترین مقاله خود در مورد موضوع خاصی پیوند دهید.

 بهینه سازی سنگ بنای خود با Yoast SEO

 Yoast SEO تجزیه و تحلیل محتوای سنگ بنای خاصی را ارائه می دهد که به شما کمک می کند محتوای سنگ بنای خود را بهینه کنید. Yoast SEO برای وردپرس همچنین شامل یک شمارنده پیوند متنی و – در Premium – حتی پیشنهادهای پیوند داخلی است که در آن مقالات سنگ بنا نسبت به پست های دیگر اولویت دارند. 

تجزیه و تحلیل سنگ بنا 

اگر واقعاً می خواهید مقالات سنگ بنای خود را عالی بسازید، به تجزیه و تحلیل محتوای خاصی برای سنگ بنا نیاز دارید. محتوایی که به‌عنوان سنگ‌بنای علامت‌گذاری شده‌اند، در مورد سئو و خوانایی در تحلیل محتوا با دقت بیشتری نسبت به معمول مورد قضاوت قرار می‌گیرند، زیرا می‌خواهید این مقاله طولانی‌تر باشد، محتوای عالی داشته باشد، توجه خواننده را حفظ کند و رتبه بالایی داشته باشد. بخوانید که چگونه این تجزیه و تحلیل به شما کمک می کند تا سنگ بنای خود را در Yoast SEO برای WordPress و Yoast SEO برای Shopify بهینه کنید.

 آشنایی با خدمات رخ نت : طراحی لوگو در اصفهان 

شمارنده پیوند متنی

 با Yoast SEO برای وردپرس می‌توانید مقالات سنگ بنای خود را در نمای کلی پست فیلتر کنید تا ببینید یک پست چند لینک داخلی دارد که به آن اشاره می‌کند و به چند پست پیوند می‌دهد. این شمارشگر پیوند متنی بسیار مفید است زیرا می توانید در یک نگاه ببینید که آیا محتوای سنگ بنای شما دارای پیوندهای کافی از سایر پست های مرتبط است یا خیر:

ادامه مقاله در لینک زیر : 

https://rokhnet.com/what-is-cornerstone-content/

0 دیدگاه
برای قرار دادن دیدگاه وارد شوید

اعضاء تیم رخ نت با چندین سال تجربه در زمینه های مختلف اقتصادی گرد هم جمع آمدند تا بتوانند با بررسی و کارشناسی دقیق کسب و کار ها ، مسیر موفقیت آنها را برای وارد شدن به مارکت های آنلاین فراهم سازند. طراحی سایت در اصفهان رخ نت سئو سایت در اصفهان رخ نت