پیکسلر | شبکه اجتماعی برنامه نویسان

چگونه با هوش مصنوعی درآمدزایی کنیم؟

web desing 2 ماه پیش

هوش مصنوعی امروزه زبان زد عام و خاص شده و کاربران زیادی هستند از این قابلیت به نحوه خود استفاده میکنند، برای مثال یکی از این قابلیت ها ربات انشا نویس تلگرام است که اکنون بسیار طرفدار دارد، ما امروز در این مقاله قصد داریم به نحوه کسب درآمد از هوش مصنوعی بپردازیم باید بدانیم چگونه باهوش مصنوعی درآمد زایی کنیم؟

کسب درآمد از هوش مصنوعی امکان‌پذیر است و شما می‌توانید با کمک این فناوری محتوایی مانند مقالات وبلاگ، ویدئو، پادکست و دوره‌های آنلاین برای فروش را تولید کنید و از این طریق به درآمد برسید.

 علاوه بر استفاده از هوش مصنوعی در شغل‌هایی مانند تولید محتوا، دیجیتال مارکتینگ، فروش و… می‌توانید در پروژه‌های هوش مصنوعی مانند مهندسی هوش مصنوعی، مهندسی ماشین لرنینگ، مهندسی نرم‌افزار و… به‌صورت فریلنسری با درآمد دلاری مشغول به کار شوید

البته به یاد داشته باشید قبل از هرکاری باید تخصصی در این زمینه داشته باشید؛ به عنوان مثال باید در زمینه تولید محتوا تخصص کافی را داشته باشید به همین دلیل بنده پیشنهاد میکنم اگر در هیچ زمینه ای تحخصصی ندارید بهتر است در دوره هوش مصنوعی راست چین آکادمی شرکت کنید، این دوره یکی از بهترین دوره های هوش مصنوعی است که میتوانید از  0 تولید محتوا را یاد بگیرید.

اکنون همراه ما باشید تا باهم به روش های درآمد زایی از طریق هوش مصنوعی بپردازیم.

روش‌ های کسب درآمد از هوش مصنوعی

 

روش ‌های کسب درآمد از هوش مصنوعی تنها به چند مورد محدود نیستند و تنوع زیادی دارند. در ضمن یکی از مزایای فعالیت در پروژه‌های مرتبط با هوش مصنوعی یا استفاده از هوش مصنوعی برای فعالیت‌های خودتان، کسب درآمد دلاری در ایران است.

 بسیاری از شرکت‌های ایرانی هم به افراد ماهر و متخصص برای مشاغل مرتبط با هوش مصنوعی نیاز دارند. همچنین با استفاده از ابزارهای هوش مصنوعی به شکل اصولی می‌توانید در هر شغلی، کارهای خود را با سرعت بیشتری انجام دهید، این یعنی درآمد بیشتر در زمان کمتر. در ادامه ما تعدادی از این مشاغل را به شما معرفی می‌کنیم تا بتوانید درآمد خود را به کمک AI افزایش دهید.

 

خدمات تولید محتوای متنی با هوش مصنوعی

 

تولید محتوا، اصلی‌ترین بخش از بازاریابی دیجیتال است، فرایندی که باید زمان زیادی را به آن اختصاص دهید و خلاقیت در آن، حرف اول را می‌زند. تولید محتوای متنی از جست‌وجوی مطالب و تحقیق شروع می‌شود و با پیش‌نویس، ویرایش، انتشار و تجزیه و تحلیل نتایج به پایان می‌رسد. 

با توجه به پیچیدگی موضوع و اندازه کمپین و در کل اهداف بازاریابی یک کسب‌وکار، فرایند تولید محتوا می‌تواند ساعت‌ها یا روزها طول بکشد. در این راستا یکی از اولین کاربردهای هوش مصنوعی در دنیای تجارت، تولید محتوای متنی بود. ابزارهایی مانند ChatGPT و Jasper AI از همان ابتدا تا به حال، همواره کاربرد زیادی برای تولید محتوا داشتند و بسیار محبوب بودند. 

البته شاید ابزارهای هوش مصنوعی کم و کاستی‌هایی در تولید محتوای متنی دارند، ولی افرادی که مسلط به استفاده از این ابزارها هستند، از آن‌ها به خوبی برای ایده‌پردازی و نوشتن سریع‌تر محتوا کمک می‌گیرند. 

درامد از هوش مصنوعی

تولید محتوا فریلنسری با کمک هوش مصنوعی

 

افراد زیادی برای سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی خود به دنبال نویسندگان ماهر و باتجربه‌ای برای نوشتن محتوا هستند. شما می‌توانید با کمک ابزارهای هوش مصنوعی به‌عنوان یک نویسنده فریلنسر فعالیت کنید، برای صفحات یک سایت یا یک اکانت در شبکه‌های اجتماعی، تولید محتوای متنی انجام دهید و کسب درآمد از هوش مصنوعی را برای خود ممکن کنید. آیا می‌دانید فریلنسری چیست و کار به‌عنوان یک فریلنسر چه مزایایی برای شما دارد؟

نویسندگی فریلنسری یکی از کارهایی است که برای شروع آن نیاز به سرمایه زیادی نیست و حتی می‌تواند در دسته شغل هایی که نیاز به مدرک ندارند قرار بگیرد. 

استفاده از هوش مصنوعی برای نوشتن محتوا به افزایش کیفیت محتوا و تحقیق شما کمک زیادی می‌کند. البته تایپ یک پرامپت و تحویل محتوای نوشته‌شده توسط هوش مصنوعی به‌صورت ۱۰۰ درصدی و بدون هیچ تغییری به کارفرما، احتمالا باعث از دست دادن شغل‌تان خواهد شد. بهتر است که در طول فرایند نوشتن از آن کمک بگیرید و تغییرات موردنیاز را خودتان روی محتوا اعمال کنید.

 با استفاده از هوش مصنوعی و تولید محتوایی جذاب و خلاقانه، به کسب‌وکارها کمک می‌کنید که در موتورهای جست‌وجو به رتبه‌های بالاتری برسند، مخاطبان را جذب خود کنند و جایگاه خود را در میان رقبا بهبود ببخشند.

 

کپی رایتینگ با هوش مصنوعی

 

کپی رایتینگ، فرایندی است که طی آن کپی‌رایتر با استفاده از جادوی کلمات، متن‌های موردنیاز یک کسب‌وکار را می‌نویسد. به عبارتی دیگر، با نوشتن متن‌های تجاری و تبلیغاتی خلاقانه، به کسب درآمد بیشتر و جذب مخاطبان به سوی آن کسب‌وکار کمک می‌کند. 

شما می‌توانید به عنوان یک کپی‌رایتر برای نوشتن صفحات فرود، خبرنامه‌های جذاب، متن ایمیل‌های یک کسب‌وکار، شعارهای تبلیغاتی و… خلاصه در هر جایی که نیاز دارید از هوش مصنوعی کمک بگیرید. 

ابزارهای هوش مصنوعی و کاربرد آن‌ها:

  • Jasper AI: تولید محتوای متنی سئوشده
  • Writesonic: نوشتن مقاله برای بلاگ و نوشتن برای بازاریابی
  • HoppyCopy: نوشتن برای فروش و ایمیل مارکتینگ
  • Resume.io: نوشتن رزومه و نامه و فرمت آن‌ها
راه های درآمدزایی از هوش مصنوعی

 

توسعه برنامه‌ها (Develop Apps) با ابزارهای کدنویسی هوش مصنوعی

 

توسعه یک محصول شامل ارائه ایده، طراحی آن، نوشتن کد، تست و در نهایت راه‌اندازی آن است. این فرایند با توجه به پیچیدگی محصول می‌تواند ماه‌ها یا حتی شاید سال‌ها طول بکشد. 

 

استفاده از دستیارهای کدنویسی هوش مصنوعی: برای کسب درآمد از هوش مصنوعی در زمینه توسعه برنامه‌ها می‌توانید از Copilot استفاده کنید. با این ابزار از طریق ارائه کدهای لازم، انجام اتوماتیک کارهای تکراری و کمک به رفع اشکال کدهای شما، سرعت توسعه برنامه‌ها بیشتر می‌شود.

 

ابزارهای هوش مصنوعی و کاربرد آن‌ها:

  • GitHub Copilot: کمک به کدنویسی
  • Bubble: توسعه اپلیکیشن بدون کد
  •  

بازاریابی دیجیتال با استفاده از هوش مصنوعی

 

بازاریابی دیجیتال شامل طیف گسترده‌ای از مهارت‌ها می‌شود. برای تبلیغات پولی باید درک عمیقی از کانال‌ها، پلتفرم‌ها، استراتژی‌های مختلف و نحوه تطبیق آن‌ها با یکدیگر داشته باشید.

 برای کسب درآمد از هوش مصنوعی در زمینه بازاریابی نیز می‌توانید از این ابزارها برای ایجاد کمپین‌های بازاریابی، تجزیه و تحلیل نتایج و بهینه‌سازی استراتژی کمک بگیرید. ابزارهای هوش مصنوعی مرتبط با بازاریابی بسیاری از وظایف شما را به‌صورت خودکار انجام می‌دهند.

 

تبلیغات در رسانه‌های اجتماعی: برای تبلیغات در رسانه‌های اجتماعی باید کمپین‌های تبلیغاتی را در پلتفرم‌هایی مانند فیسبوک، اینستاگرام، توییتر و… برای دستیابی به مخاطبان هدف، ایجاد و مدیریت کنید. شما می‌توانید برای ساخت کمپین‌ها، محتوای خلاقانه برای تبلیغات یا تجزیه و تحلیل تعامل مخاطبان با تبلیغات از هوش مصنوعی کمک بگیرید. یادتان باشد که محتوای تولیدشده توسط هوش مصنوعی، محتوای نهایی نیست، بنابراین به هوش و خلاقیت انسانی هم نیاز دارد. 

تبلیغات در گوگل: تبلیغات در گوگل روی نمایش تبلیغات در موتورهای جست‌وجو تمرکز می‌کند و کاربران را بر اساس تاریخچه جست‌وجوی آن‌ها مورد هدف قرار می‌دهد. با استفاده از هوش مصنوعی می‌توانید کلمات کلیدی را تجزیه و تحلیل کنید و همچنین بهینه‌سازی قیمت‌های پیشنهادی و پیش‌بینی عملکرد تبلیغاتی را انجام دهید.

 

0 دیدگاه
برای قرار دادن دیدگاه وارد شوید