پیکسلر | شبکه اجتماعی برنامه نویسان

تاثیر شناخت هر چه بیشتر فضای دیجیتال بر فروش

mohammad45701 1 ماه پیش

فرض کنید که یک فروشگاه لباس دارید و دو منطفه برای راه اندازی این فروشگاه برای انتخاب پیش روی شماست،

منطقه اول ده نفر جمعیت دارد

منطقه دوم هزار نفر جمعیت دارد

انتخاب شما کدام است؟ قطعا در منطقه دوم کسب و کار خود را راه اندازی خواهید کرد و در واقع حرکت به سمت بستر های دیجیتال دقیقا چنین حالتی را در اختیار شما قرار می دهد و شما به جای اینکه کسب و کار خود را محدود به شهر خود کنید می توانید بازاری به وسعت میلیون ها ایرانی در سرتاسر ایران به خود بگشایید و در ادامه این تاثیر را به صورت تئوریکال نیز بررسی می کنیم.

بازاریابی دیجیتالی (Digital Marketing) نقش مهمی در توسعه کسبوکارها دارد. این فرآیند، با استفاده از اینترنت، گوشیهای موبایل، شبکههای اجتماعی، موتورهای جستجو و دیگر راههای ارتباطی، به منظور معرفی کالاها و خدمات یک کسبوکار و جلب هر چه بیشتر مشتری، تشکیل میشود.

بازاریابی دیجیتالی در مقایسه با بازاریابی سنتی، تجربهای کاملاً جدید است. این نیازمند یک شیوه جدید برای رسیدن به مشتری و درک نحوهی رفتار او به هنگام مشاهده، انتخاب و خرید محصول یا خدمتی مشخص است.

بازاریابی دیجیتالی فرآیندی همواره در حالرشد است و حوزههای آن نیز روزبهروز گستردهتر میشود. از جمله بخشهای مختلف آن میتوان به تبلیغات نتایج جستجو (SERP Ads) و تبلیغات ایمیلی (Email Ads) اشاره کرد

برای مطالعه بیشتر در این رابطه به مقاله بهترین اساتید فروش  سر بزنید.

0 دیدگاه
برای قرار دادن دیدگاه وارد شوید

سلام دنیا